יום רביעי, 7 בספטמבר 2011

FOTD 7/9 - Sephora Inspired using Wet & Wild!

לפני כמה ימים ראיתי בבלוג של ספורה (כן, מסתבר שבנוסף למוצרים המהממים שהם מוכרים יש להם גם בלוג!) פוסט על המגזין החדש שלהם. על השער של המגזין הייתה התמונה הזו:


מכיוון שהצבע האהוב עלי הוא סגול, הסתקרנתי וסימנתי לי אותה לבחינה מדוקדקת יותר. למחרת ראיתי שאחת הבנות שאני עוקבת אחריה ביוטיוב העלתה סרטון על המראה הזה בדיוק! (להלן לינק)
כמובן שהייתי חייבת לנסות בעצמי!

והנה התוצאה:














Wet & Wild Dancing in the Clouds palette
Mac Fluidline in Waveline
Urban Decay Naked Palette
Urban Decay 24/7 pencil in Midnight Cowboy
Maybelline One by One Mascara
MAC studio finish concealer
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde


View 7.9.2011

ליצירת המראה השתמשתי באחת משלוש שלישיות חדשות של Wet & Wild שקיבלתי השבוע ושהתאימה בול לצבעים של האיפור במגזין.
השלישייה נקראית Dancing In The Clouds והיא מקולקציה חדשה ומוגבלת שיצאה לפני כחודש וחצי (פירוט מלא בבלוג הזה).
השלישייה הספייציפית הזו מורכבת משלושה גוונים:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הגוון העליון הוא זהוב טאופי מנצנץ, האמצעי הוא סגול קר במרקם סאטני והתחתון הוא צבע ברונזה/נחושת ורדרד ונוצץ. לפי סווצ'ים שראיתי ברשת, הוא נראה לי מאוד דומה ל-Mythical של מאק מהקולקציה החדשה - Mac Me Over ובשיטוטים שלי גיליתי של-Urban Decay יש פלטה עם גוונים דומים מאוד לאלו שבפלטה הזו ושמה - Summer of Love. שלושת הגוונים של W&W דומים להפליא לאלו שבפלטה הזו!
להלן השוואה: (שתי התמונות העליונות מטמפטליה)

http://www.temptalia.com/images/fall2011/mac_mythical005.jpg http://www.temptalia.com/images/summer2010/urbandecay_summeroflovepalette009.jpg OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(בצילום שלי הגוון לצערי קצת מתפספס. אני אנסה לצלם תמונה טובה יותר בקרוב…)

דווקא בתמונת הקלוז אפ של האיפור הגוון נראה טוב יותר!

2 תגובות:

  1. סגול הולם אותך, אני אישית אוהבת סגול בכל הגוונים.
    אחרי ורוד כמובן :).
    קראתי שהצלליות של ווט אנ ווילד לא כלכך מוצלחות, מה אומרת?

    השבמחק
  2. תודה רבה אפרת!
    מוזר שקראת את זה על הצלליות של We & Wild כי לדעתי הן מעולות! נמרחות סבבה, מטשטשות טוב והגוון שרואים בפלטה הוא בד"כ מה שמקבלים על העין, שזה חשוב מאוד לטעמי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...