יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

Double Haul!

יש לי היום שתי התחדשויות נפרדות לחלוק - אחת ממאק ושאנל (באדיבות אחי המקסים שהגיע לביקור מהונג קונג) ואחת מהסופר פארם!
אלו המוצרים מהונג קונג:
נתחיל בפריט הכי מרגש - צללית Illusion D'Ombre של שאנל בגוון Illusoire. 










 מאז שראיתי את הסרטון הזה של ליסה אלדריג' לא הפסקתי לחשוב על הצללית הזו! באיזשהו שלב אזרתי אומץ וניגשתי לדוכן של שאנל בסופר פארם וניסיתי אותה על היד. Big Mistake. Huge!. לא הפסקתי להסתכל עליה כל אותו הערב. הבעיה הייתה כמובן המחיר - 279 ש"ח! לצללית אחת! כמובן שאין מצב שהייתי קונה אותה במחיר הזה אבל אז נזכרתי שאחי אמור להגיע לביקור אז ביקשתי ממנו שיקנה לי אותה בדיוטי פרי בהונג קונה. שם היא עלתה - 125 ש"ח בלבד! אז נכון, זה לא סכום מבוטל בשביל צללית יחידה, אבל בכל זאת נראה לי שזה שווה את זה :)
והיא באמת מעלפת... יש לי חתונה חשובה היום והיא תואמת עד מאוד את צבע החולצה שלי :)

בנוסף נקנו גם שתי צלליות של מאק - Moleskin ו-Outre מקולקציית Mac Me Over וקרם עיניים Fast Response שקניתי בעקבות המלצה של אחת המוכרות במאק שטענה שהוא עוזר לקמטוטים הדקים מתחת לעיניים. ננסה ונראה...



ונעבור להתחדשות השנייה שלי - מהסופר פארם!

 

לקראת החתונה קניתי בפעם הראשונה בחיי ספריי לשיער - Elenett של לוריאל ששמעתי עליו הרבה ביקורות טובות. עוד קניתי לחתונה אודם חדש - L'oreal Color Riche Intense בגוון Cassis Passion 376, שלו צירפתי תוחם שפתיים של מייבלין - Color Sensational בגוון 540 Hollywood Red. רציתי אודם בגוון של פירות יער, מין אדום ורוד כהה קצת ונראה לי שבחרתי נכון. האודם קרמי ונמרח יפה וכך גם התוחם. אין לי מושג לגבי עמידות אבל נראה לי שהוא כמו כל אודם אחר - טוב עד שמנסים לאכול :). היה מבצע בסופר פארם גם על מייבלין וגם על לוריאל שבו קונים מוצר אחד במחיר מלא והשני ב-5 ש"ח, אז קניתי צללית נוספת מסדרת Color Infailible של לוריאל, בגוון 002 Hourglass Beige ועיפרון עיניים של מייבלין Kohl Express בגוון Metallic Blue. הצללית מתפקדת כמו שאר אחיותיה לסדרה הזו - נמרחת יפה, מנצנצת ולא זזה לשום מקום. מהעיפרון עיניים של מייבלין קצת התאכזבתי - הוא לא נמרח בצורה חלקה מאוד וקשה יותר להוציא ממנו פיגמנט. אני מעדיפה את אלה של פופה... הדבר האחרון שקניתי בסופר פארם הוא זוג ריסים של ארדל Demi Wispies שאותם אני מתכננת לשים בחתונה.






 

בנוסף אספתי מהדואר חבילה שהגיעה אלי מ-Strawberry.net ובה צללית קרם של Benefit בגוון My Date's My Brother שקניתי בעיקר בגלל שעלתה רק 40 ש"ח וחשבתי שהיא תהיה טובה כצללית בסיס נייטרלית. לצערי היא ורודה ומנצנצת מדי בשביל השימוש הזה אבל עדיין יפה לטעמי.

 
ולבסוף קצת סווצ'ים - 
 
משמאל לימין: Maybelline Metallic Blue, L'oreal Cassis Passion, Maybelline Hollywood Red, L'oreal Hourglass Beige, Benefit My Date's My Brother

זה היה קצת ארוך :)
מה איתכן? במה התחדשתן בזמן האחרון? 
האם ניסיתן את אחד המוצרים בפוסט?

9 תגובות:

  1. וואו איזה התחדשויות נהדרות!! קודם כל הצללית של שאנל כמובן מפילה והמחיר גם שווה ביותר. אני בטוחה שתהני ממני עוד המון זמן!
    אלנט ספריי מצויין! ויש לו ריח אלמותי. את הצלליות מהסדרה הזאת של לוריאל כולם כבר יודעים שאני אוהבת וממליצה - סדרה ממש מוצלחת.
    גם אני מסוואטצ'ים שעשיתי בסטנדים התרשמתי שהעפרונות של מייבילין לא משהו - עדיף לדלג...
    אגב אם את רוצה שפתון אדום לא יירד לך באוכל ממליצה לך לנסות את הסדרה העמידה של קרליין - זה לא זז! (לי יש בגוון ורוד, אדום לא ניסיתי אבל אני בטוחה שזה אותו פורמולה..).
    את

    השבמחק
  2. תתחדשי!
    צללית של שאנל מופלאה אם כי אני לא בטוחה שאני מוכנה להוציא מחיר כזה עליה (אבל זה לא מנע ממני לקנות בעבר פלטת צלליות שלה אם את זוכרת...). נראה אותה בלייב ונחליט כבר.
    הצללית של בנפיט נראית לי מעט מיובשת? החומר נפרד מהדפנות?

    השבמחק
  3. איזה קניות מדהימות!!!! *מקנאה*
    הצללית הורסת את הבריאות ואת האודם הזה אני אבדוק בפעם הבאה שלי בסופר פארם.. כמה הוא עולה?

    השבמחק
  4. תתחדשי, איזה קניות כיפיות!
    הצלליות האלו של שאנל מוציאות את העיניים בכל פעם שאני רואה אותן :)
    אצטרך לנסות אותן כדי לראות את המרקם, והמחיר שלהן בארץ מטורף, אז אין סיכוי שארכוש כאן...

    השבמחק
  5. תתחדשי, כמו ערימה של ממתקים.

    כשאני רואה שאנל אני משוחדת, ונראה שלא לחינם התלהבת, נחכה בסבלנות לתמונות?

    שמת לב שבתמונה העליונה האריזות של מאק דומות לזו של שאנל?

    הספרי הזה הוא הכי טוב שיש בשוק לדעתי, זוכרת אותו מימי ילדותי בשימוש סבתי ואימי ועד היום.

    אני אוהבת לצאת מהסופר פארם עם רכישות קוסמטיות ואם במבצע אז עוד יותר.

    לאחרונה קניתי בפעם הראשונה שפתון של לוריאל מסדרה זו בגווןם ניוד ואני נהנית מהלחות שבו, מהמריחה החלקה ומהגוון שנשאר.

    יש לי את אותו עפרון העיניים של מייבלין באותו הגוון ועוד אחד ירוק טורקיז והם לא רק עם גוון יפה אלא גם עמידים ונשארים לכל היום.
    אם את מחפשת פיגמנט ממש חזק ובולט אני ממליצה על GA-DE Everlasting Eyeline,כן כן: ג'ייד, קראי עליהם בפוסט של קורין ריסים ורסיסים:
    http://www.rissim.co.il/2011/09/26/%D7%94%D7%A6%D7%A6%D7%94-%D7%A7%D7%A6%D7%A8%D7%94-%D7%A2%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%93-ja-de-everlast/

    רכשתי בעקבותיו 2, הם כמו אנרג'ייזר - כל היום, לא נמחקים ולא זעים. יש גוונים רבים ממשפחת הכחול ירוק טורקיז וכמובן שחור וחום.

    את הצללית 002 של לוריאל רכשתי גם אני עם עוד אחת ירוקה שטרם דגמתי, היא יפה ומתאימה לשילובים רבים, חששתי שתהייה אבקתיתי אך המרקם שלה קל למריחה.

    המחשבה על הדבקת ריסים עושה לי צמרמורת, אך יורשת העצר מצחקקת על היותי מיושנת וחושבת שזה עשה לי פלאים לריסיי הדללים.

    אחרון חביב: א. הצללית הורודה עושה רושם מלבב, כוס התה של אולי כי אני אוהבת נצנצים ושימרים
    ב. תתחדשי תהני ותעדכני.

    לילה טוב

    השבמחק
  6. IsraelMakeup - תודה רבה! אני באמת צריכה לנסות את המוצרים של קרליין. לא יצא לי להתנסות בכלל בסדרה החדשה שלהם...

    מרינה - הצללית אמת מופלאה אבל אין מצב שהייתי משלמת עלייה מחיר מלא בארץ. אני גם חושבת שהצללית של בנפיט מעט יבשה, אבל זה המחיר לפעמים כשקונים בסטרוברי :)

    אנונימי - האודם עולה במחיר מלא 95 ש"ח.

    קורין - תודה רבה, ובאמת עדיף לרכוש בחו"ל :)

    אפרת - תודה רבה, תמונות יועלו בקרוב :). האריזות דומות אבל רק מלמעלה (לשאנל יש פס מוזהב בתחתית) וגם המרקם שונה - מאק במאט ושאנל במבריק... גם לי המחשבה על הדבקת ריסים הייתה גורמת לתגובות כאלו ואחרות, אבל אחרי שמנסים כמה פעמים מתרגלים לתחושה וזה באמת עושה הבדל גדול!

    השבמחק
  7. וואו הצללית של שאנל מפילה מהרגליים!

    השבמחק
  8. נכון? היא מהממת... בקרוב אני אעלה עוד מראה איתה!

    השבמחק
  9. ?Shiri Hello, how are you
    ?How you can benefit from purchasing products here in Israel

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...