יום שלישי, 1 בנובמבר 2011

Halloweenish Inspired Look!

בחודש האחרון יוטיוב מוצף בסרטונים בעלי מכנה אחד משותף - Halloween! כמעט כל בלוגרית שאני עוקבת אחריה העלתה לפחות סרטון אחד של איפור כזה או אחר לכבוד החג הזה. בין כל הסרטונים הללו מצאתי אחד שממש התחשק לי ליצור בעצמי! הבלוגרית אל ואחותה בלייר מתחזקות ערוצי יוטיוב נפרדים ובלוג משותף. הן מאוד חמודות, רק חבל שחתך הדיבור שלהן קצת מעצבן :) אל פירסמה לאחרונה סרטון בשם Pop of Pumpkin ובו היא עשתה מעין מראה זהוב חום בעיניים וצירפה לו שפתון כתמתם שיתאים לאווירת החג. אז את השפתון לא אהבתי אבל המראה של העיניים מצא חן בעיניי. אהבתי את השימוש שלה בצללית קרם חומה זהובה ואיך שהיא שילבה איתה את Sable של מאק. כמובן שאין לי את הצללית של Make Up Forever, אבל נראה לי שהצללית של ביוטיקר עשתה יופי של עבודה! הדבר השני ששיניתי היה באייליינר - אל עשתה אייליינר עם עיפרון שחור מטושטש ואני דווקא רציתי אייליינר מודגש יותר ולכן השתמשתי באייליינר ג'ל!



צללית קרם של ביוטיקר מס׳ 01
MAC e/s: Sable, Brule
L’Oreal Infaillible eyeshadow in Hourglass Beige 02
MAC Avenue Fluideline
MAC eyeliner in Rosemary & Thyme
Maybelline One by One Mascara
Clinique Line Smoothing concealer 
MAC Blot powder in Medium
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde









וזה הסרטון של אל:

2 תגובות:

  1. אהבתי את התוצאה.
    הצבעים האלו מאוד הולמים את גוון העין שלך

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...