יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

Real Techniques Brushes - Part 2!

לאחר הפוסט הקודם, בו הצגתי את הסטים ואת מברשות ההשלמה, בפוסט הזה אראה את מברשות הפנים שברשותי. חלקן נמכרות כחלק מסט וחלקן נמכרות כיחידים.

המברשת הראשונה היא מברשת הפודרה.
  Powder Brush


זוהי המברשת הכי גדולה מבין כל שאר המברשות, דומה בצורתה ל-134 של מאק אבל קלה ממנה בצורה משמעותית. אין לי את זו של מאק, אבל בכל הפעמים שהחזקתי אותה בחנות (והיו הרבה כאלו :)) מה שהכי שמתי לב אליו היה המשקל שלה - היא הייתה לי מאוד כבדה ביד, מה שלשימוש אישי לא כל כך מפריע, אבל עדיין נראה לי קצת מבאס (חוץ מהמחיר כמובן...).
המברשת של Real Technoique משיית למגע והגודל שלה מאפשר פיזור אחיד ומהיר של הפודרה על הפנים. לדעתי בנוסף לפודרה, אפשר להשתמש בה גם לפיזור של MSF או מוצרים דומים.
Foundation brush

זו מברשת אלכסונית למריחת מייקאפ נוזלי. אתחיל ואומר שאני לא משתמשת הרבה במייקאפ נוזלי ואם אני כן משתמשת בו אני מורחת אותו עם מברשת Flat Top Kabuki (כמו F80 של סיגמא). ניסיתי את המייקאפ הרגיל שלי (Maybelline Dream Satin Liquid) עם המברשת של Real Techniques ואני חייבת להודות שדי התאכזבתי. המייקאפ נמרח בצורה מאוד לא אחידה ועם סימני מריחה ברורים למדי. גם הבנות מ-Pixiwoo פחות משתמשות בה למריחת המייקאפ בסרטונים שלהן.
Buffing Brush

המברשת הזו מיועדת להטמעת מייקאפים נוזליים על העור. אמורים להשתמש בה כמו במברשת קבוקי ובסיבובים קטנים ליצור גימור חלק של המייקאפ על העור. היא נראית בעיניי כמו גירסא קטנה יותר של ה-F80 של סיגמא, שמיועדת לאותה המטרה. מלבד הקוטר השונה, נדמה שהמברשת של RT קצת פחות דחוסה מזו של סיגמא. לטעמי היא קצת קטנה מדי בשביל לעבד איתה מייקאפ על כל הפנים. אולי בנות עם פנים קטנות יותר ימצאו אותה נוחה יותר למטרה זו.
סם הראתה בסרטונים האחרונים שלה טכניקה למריחת מייקאפ שמשתמשת במברשת הזו ובמברשת ה-Stippling שלה (שהיא היחידה שלא הייתה במלאי כשהזמנתי אותן...). היא אומרת שכדי להגיע לגימור מושלם מורחים את המייקאפ עם ה-Stippling Brush ואחר כך מטמיעים אותו בעור עם ה-Buffing Brush. מכיוון שאין לי את המברשת השנייה אין לי דרך לבדוק את זה אבל זה נשמע לי כמו סתם שלב מיותר...
את המברשת הזו אהבתי מאוד. למרות הקוטר שלה היא ממש נעימה ומורחת את המייקאפ בצורה יפה מאוד לטעמי. אני חושבת שהיא תהיה טובה גם לסמקים קרמיים, ובעצם כל מוצר קרמי שדורש הטמעה כלשהי בעור.


Essential Foundation brush

ת׳אמת, אני לא ממש מבינה איך אפשר להשתמש במברשת הזו למרוח מייקאפ. היא נראית כמו מברשת מייקאפ קלאסית אבל פיצית! אם הייתי צריכה להשתמש בה כדי למרוח מייקאפ כל בוקר היה לוקח לי חצי שעה נוספת לפחות :). אם היא לא הייתה חלק מהסט, לא הייתי קונה אותה במיוחד.


 Pointed Foundation brush

בהמשך למבקשת הקודמת, גם השימוש של זו קצת לא מובן לי. אולי כי אני לא נוטה להשתמש במייקאפ בצורה רצינית אני לא ממש יודעת מה אפשר לעשות איתה.

Contour Brush


זו מברשת שמיועדת להצללות ממוקדות וחיטוב הפנים בצורה נקודתית. לדעתי אפשר להשתמש בה גם להצללות וגם להארות. אני משתמשת בה לאחרונה בשביל סומק. בגלל שאני לא אוהבת הרבה סומק עלי היא מושלמת לי כי היא מאפשרת לשים כמות מדוייקת של חומר וגם מטשטשת אותו בצורה טובה.


Detailer brush

זו מברשת קטנטונת שמיועדת להנחה נקודתית של קונסילר או מייקאפ לשם הסתרה או טישטוש של פגמי עור. אני זוממת לנכס אותה להארת החלק הפנימי של העיניים! היא בדיוק בגודל המתאים לדעתי :).

טוב, עוד פוסט באורך הגלות בא לסיומו! המברשות הללו הן מברשות הפנים היחידות כמעט שיש לי (חוץ מה-F80 של סיגמא נראה לי), ואני חייבת לציין שאני ממש מרוצה מהרכישה הזו. המברשת היחידה שאני מרגישה שחסרה לי בקו המברשות הזה היא מברשת סומק אלכסונית כמו 168 של מאק למשל. 








תגובה 1:

  1. אני אוהבת יותר את kabuki מאשר Buffing Brush לא יודעת למה יותר נוחה לי אולי זה הרגל, Essential Foundation brush באמת נראת ממש פיצית

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...