יום שלישי, 28 בפברואר 2012

Skin Care Review - Kamedis

עד לפני כשנה בערך לא הייתה לי ממש שגרת טיפוח - מקסימום השתמשתי בסבון גרגירים פעם או פעמיים בשבוע, ועל קרם לחות לא היה בכלל על מה לדבר :). ואז, לפני כמה וכמה חודשים נתקלתי במקרה באייטם בעיתון על ג'ל ניקוי לפנים של חברת קאמדיס (Kamedis) שמטרתו לעזור עם אדמומיות. מכיוון שזוהי ה"בעיה" העיקרית שלי עם עור הפנים מאוד רציתי מאוד לנסות אותו. 
קאמדיס היא חברה שלא יצא לי להיתקל בה עד אז. לדעתי זה בעיקר היה משום שהמוצרים שלה לא נמצאים באיזור הטיפוח והאיפור בחנויות אלא באיזור הרפואי (ליד הויטמינים ותוספי התזונה למיניהם).
לפי האתר, מקורות החברה ברפואה הסינית המסורתית והיא משלבת מומחיות וניסיון קליני בטיפול בצמחי מרפא סיניים עם מחקרים מדעיים וידע בתחום הביוטכנולוגיה, על מנת לפתח מוצרי טיפול וריפוי טבעיים ויעילים הבטוחים לשימוש ממושך.

Sebo Medis - ג'ל לניקוי הפנים

דבר החברה:
"סבון לניקוי והרגעת עור הפנים. מתאים לעור רגיל עד שמן. מסיר ביעילות את עודפי השומן המופרשים על ידי העור, מרגיע עור הנוטה לשמנוניות, בעל איזורים אדמומיים ומגורים, מנקה את העור מגרמי זיהום חיצוניים ומכיל חומרים טבעיים מרגיעים".

לג'ל מרקם קליל וצבע ירקרק בהיר. אין לו ריח דומיננטי במיוחד, פשוט ריח של "נקי" בעיניי. אני מוציאה כמות קטנה של חומר (גודל של שני אפונים קטנים בערך) ואיתו מעסה את הפנים עד להקצפה ואז שוטפת.
כבר בשימוש הראשון הופתעתי מהג'ל הזה לטובה - הוא הצליח ל"ייבש" לי את האיזורים השומניים בפנים (איזור ה-T) כמו שאף סבון אחר לא הצליח. רק נותר היה למצוא קרם לחות שיעזור לאזן את העור כולו...
אני מעדיפה קרמי לחות שמיועדים לעור שמן, כלומר כאלו שנספגים במהירות שיא ובעלי מרקם עדין וקליל. אני בדרך כלל בוחרת כאלו שמצויין עליהם Anti Shine, כלומר שאמורים לתרום לשמירת העור מאט למשך היום.

לאחרונה קיבלתי להתנסות קרם פנים של קאמדיס מסדרת טופיקמדיס (TOPIC Medis). 


TOPIC Medis - קרם פנים

דבר החברה: 
"קרם עדין לעור רגיש, אדמומי ומגורה. מועשר במרכיבי לחות לשיקום העור. מחזק את שכבת השומנים הטבעית ומסייע בהזנת הלחות החסרה לעור. מתאים במיוחד לאזורים עדינים, כגון פנים וצוואר. מעניק לעור מגע קטיפתי."

ניסיתי את הקרם במשך כשבועיים והוא בהחלט עושה את העבודה מבחינתי.הוא לא נספג כל כך מהר כמו הקרמים הרגילים שלי אז בבוקר אני מעדיפה להשתמש בהם ואני משתמשת בו כקרם לילה ומרוצה מאוד! יש לו מעט ריח רפואי אבל הוא נעלם ממש מהר. הכמות שנדרשת לכל הפנים קטנה יחסית (כחצי בערך מזו של הג'ל ניקוי). העור מרגיש מלוחח ומוזן ואין אף טיפה של יובש, אפילו בתקופה הזה. במקרה יצא לי ערב אחד לא לשים קרם לחות בכלל ובהחלט הרגשתי בחסרונו!

Sebo Medis - ג'ל לניקוי הפנים
מחיר: 60.99 ש"ח (זה המחיר שכתוב לי על הקופסא אבל נראה לי שזה היה מחיר מבצע...)
כמות: 125 מ"ל

TOPIC Medis - קרם פנים
מחיר: 89.90 ש"ח
כמות: 70 מ"ל

מוצרי קאמדיס נמכרים ברשתות הניו פארם, עדן טבע מרקט, ועוד. 
לבירור נקודת מכירה: 1-800-350-320 וגם בפייסבוק.

2 תגובות:

  1. גם אני משתמשת בו כבר שבועיים- ובאמת יש תחושה מעולה על הפנים.
    הריח מעט מוזר בהתחלה, לא?

    השבמחק
  2. הריח באמת מוזר אבל רק כשאני ממש קרובה לאף. והוא גם מתנדף מהר...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...