יום חמישי, 22 במרץ 2012

MAC Spring/Summer Trends 2012



בשבוע שעבר הוזמנתי לאירוע הצגת הטרנדים לעונת האביב/קיץ 2012 כפי שנראו בשבועות האופנה האחרונים בניו יורק, לונדון ומילאנו. אני מאוד אוהבת את האירועים האלה, ותמיד מתרגשת מחדש!




צילום לם-וליץ סטודיו



על הבמה עמדו יחדיו נטע סקלי, Senior Make Up Artist מישראל ואיתה קרי בלייר (Kari Blair)
 Senior Make Up Artist מניו יורק שהדגימו את המראות השונים על ארבע דוגמניות. 






צילום לם-וליץ סטודיו






שתיים מהדוגמניות אופרו מהתחלה ועד הסוף על הבמה ושתיים נוספות אופרו חלקית קודם וקרי סיימה אותן על הבמה. הדוגמנית של קרי הייתה לאה שנירר ממעושרות והמראה הסופי מאוד התאים והחמיא לה לטעמי. 






צילום לם-וליץ סטודיו





בתחילת הפרזנטציה קרי סיפרה לקהל על הטרנדים עצמם והראתה דוגמאות מהתצוגות שבהן נוצרו הטרנדים, כמו למשל ויוויאן ווסטווד, איסי מיאקי, אמיליו פוצ'י, דונה קארן, מקס מארה, רוברטו קוואלי ועוד.



תהליך קביעת האיפור לתצוגה מאוד מעניין לטעמי - את המראות קובע המאפר הראשי אחרי התייעצות עם המעצב של התצוגה ואחר כך מראה לכל שאר המאפרים איך ליצור את המראה שלב אחר שלב, כדי שהוא יהיה אחיד על כל הדוגמניות, אבל בכל זאת לכל מאפר יש את הטאץ׳ שלו אז יש סוג של ייחודיות לכל דוגמנית. 
אחרי עונת התצוגות מתאספים המאפרים הבכירים של מאק ומגבשים את הטרנדים לעונה הקרובה. לפי מאק ישנם ארבעה טרנדים עיקריים לעונת הקיץ הקרובה:


"טרנד ה:NOUV-EAU הוא הטרנד העדין של העונה והוא מדבר על הכתמת העור בשטיפות של צבע ונובע בהשראתו מהארט נובו והזוהר של שנות ה-20. הטרנד מכוון יותר לעיניים ובו העפעפיים וקו הריסים התחתון מקבלים חיים בגוון מטושטש ושטוף של צבע מים פסטלי. העכשוויות של המראה הוא השטיפה של הצלליות כל הדרך את הגבה ללא כל הצללה או הארה. הגבולות מאוד מטושטשים כך שהאפקט אינו מוגדר ותחום.
הטיפ ליצירת המראה הוא בעצם להשתמש במברשות גדולות יותר שמאפשרות שחרור בהנחת הפיגמנטים מכיוון שמעצם היותן גדולות יותר ומלאות יותר הן מצליחות לטשטש את הכל בצורה חלקה. בנוסף, מומלץ לוותר על המסקרה כדי להוסיף למראה יותר מודרניות.
זהו מראה חושני, נשי מאוד, גמיש ומעודן מבלי להיות מתוק או סכריני."

"טרנד ה: ORE-INSPIRED הוא הטרנד השזוף של העונה, אבל לא מדובר בשיזוף מדברי וחימום גוון העור אלא על שימוש בגוונים הקשורים ורלוונטיים לשיזוף להדגשת השפתיים, הלחיים והעיניים.
פלטת הצבעים הינה צבעים מטאליים, נחושת, חלודה, טרקוטה ואפרסק, תוך דחיקה הצידה של גוונים שטוחים ובמרקם מאט, כאלה שבמרכזם עמד הגוון החום.
היוקרה והתיחכום של המראה מגיעים מהאלמנטים הרפלקטיביים והמטאליים של הפיגמנטים שלעולם לא ייצרו קווים על הפנים באותו האופן שבו גוונים שטוחים עושים, וכך באופן מיידי מחמיאים יותר ומשדרים שיק.
למרות שהפוקוס ניתן לתווי הפנים, העור עדיין הינו הקנבס האולטימטיבי לטרנד הזה. הבסיס נעשה ביד קלה ויוצר מבנה עצמות "אולימפיות" שמושגות בעזרת הארות קיצוניות (עם Cream Color Base למשל), מה שמבטל בעצם את הצורך בהצללות."


"המוטו של טרנד ה: ATH-ELITE הוא -Prep & Prime Yourself!. הטרנד מתרכז בעצם בעור לחותי, ספורטיבי ורענן, עור שקרוב לערום אבל לא חשוף או בלתי מעובד אלא בריא. רוב רובו של המראה מתרכז בטיפוח העור לפני וכן כמות מינימלית ביותר של האיפור עצמו. המטרה היא להגיע לבסיס שנראה מושלם אבל עדיין מאוד שקוף ומלא נעורים. ההכנה של העור כוללת פריימרים, התזה, צחצוח, לחלוח ועיסוי של העור, הכל על מנת לתת תחושה סופר לחותית. המראה משופע בהארות רטובות ומבריקות - "היפר היילייט". 
הגבות של המראה מלאות (אך לא גבריות או כבדות) והצורה שלהן ישרה יותר ורבועה, מועצמת מבלי להיראות מצוירת." 


הטרנד האחרון הוא NEO-N וכשמו הוא הצבעוני מכולם. "המראה נוצר בהשפעת אמנות הגרפיטי, הוא דינאמי, מפושט ואורבני. מדובר על צבעים פלסטיים וסינתטיים כנגד עור רענן ומעובד בתוספת גבה אוירודינמית היוצרת שיק בלתי מתאמץ באופן מחושב. רואים כאן תזוזה מן הצבעים האגרסיביים של הקיץ שעבר. האתלטיות של הצבעים העונה מוסיפה יותר פרטים לאיפור הפנים מאשר שוק עז של צבע. הצהרות הצבע של העונה מעודנות בצורה מסוימת ואינן מונחות על העור בצורה נוקשה. זהו מראה נגיש וחושני, צבע טהור אבל לא פופ ארט... ואל תעבדו על זה קשה מדי. אם נראה כאילו משחת ליפסטיק בגוון עז על שפתייך בדרך חזרה מחדר הכושר, נראה שהצלחת להשיג בדיוק את המראה...".


בדיוק השבוע ראיתי ביוטיוב שני סרטונים שמראים את שני הטרנדים האלו:


ATH-ELITE






NEO-N





בנוסף לטרנדים, טריק מגניב שקרי הראתה היה להשתמש בקרם העיניים של מאק, Fast Response Eye Cream, כדי לתקן טעויות איפוריות. כשמשתמשים במסיר איפור רגיל כדי לתקן טעויות (כמו זווית של אייליינר או מריחה של אודם למשל) יש לו נטייה להשאיר אדמומיות באיזור המתוקן והוא גם גורם לחוסר אחידות עם שאר איפור הפנים מכיוון שהוא מסיר לא רק את הטעות אלא גם את המייקאפ/קונסילר שמתחתיו ואילו הקרם מצליח רק לתקן את הטעות מבלי להפריע למה שמתחתיה. גיליתי את הטריק הזה בעצמי במקרה ושמחתי לגלות שאני לא לבד :).


ולסיום, תמונות נוספות מהאירוע:
 (אני אוסיף בהמשך תמונות גם לעמוד הפייסבוק של הבלוג!
אתן מוזמנות להצטרף ולקבל עידכונים גם שם...)





















לסיכום, מאוד נהניתי באירוע, למדתי המון ואפילו ניסיתי את אחד הטרנדים בעצמי...
קרי הייתה חמודה וחייכנית מאוד ומסתבר שגם לה יש בלוג - Nail Art Junkie

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...