יום שני, 15 באוקטובר 2012

MAC Marilyn Monroe Collection!


נכון שאומרים שלא צריך לשפוט ספר לפי כריכתו, אבל האימג׳ים של קולקציית מרילין מונרו של מאק פשוט קנו אותי ממבט ראשון! אם יש משהו שאני אוהבת במיוחד הוא לבטח צילומים בשחור לבן, ובפרט צילומים של איקונות סטייל כמו מרילין מונרו, אודרי הפבורן או אליזבת טיילור למשל. יש משהו בצילומים בשחור לבן שמוציא את המיטב מהדמויות ומאפשר להביט בהן בצורה קצת שונה ומעניינת יותר.

מרילין מונרו הייתה דמות מורכבת במיוחד בתולדות הקולנוע האמריקאי וגם אחת מהאנשים המפורסמים הראשונים שעוררו את סקרנותם של כל כך הרבה אנשים. לפניה היו מעט מאוד ״סלבריטאים״ שכל צעד שלהם תועד וצולם כל כך הרבה. 
מבחינה איפורית היו למרילין מונרו כמה וכמה אלמנטים שייחדו אותה, אם במראה האיפור הקבוע שלה ואם בטכניקות שהמאפר שלה השתמש בהן.

כל התמונות באדיבות גוגל
למשל, כדי לגרום לפניה לזהור, היא נהגה להשתמש בוזילין על כל עור הפנים, המאפר שלה היה מצייר את ההצללות שיצרו הריסים המלאכותיים שלה על הלחיים בכדי להעצים את המראה החתולי שרצתה ליצור. האודם האדום האיקוני שלה הורכב בעצם מכמה וכמה שכבות של גוונים שונים עד שהגיעו לגוון המדוייק שרצתה.

כל התמונות באדיבות גוגל
ליסה אלדריג' עשתה מחקר די מקיף על מרילין והאיפור שלה, ואת תוצאותיו כדאי לראות בוידאו המקסים הזה:

ועכשיו הקולקצייה עצמה -

במאק החליטו ללכת עם המראה הקבוע של מרילין (הווה אומר - צללית שימרית בהירה על כל העין עם הצללות בגווני מאט, ריסים מאוד מודגשים, אייליינר דק וחתולי, פנים בהירות עם הארות מודגשות, גבות בולטות ומצויירות בזווית משולשת קצת והשפתון האדום האיקוני שלה) ולשם כך איגדו בקולקצייה מוצרים שחלקם במהדורה מוגבלת וחלקם בליין הקבוע:
4 צלליות בגודל גדול (בגווני כחול, אפור, שנהב ולבן), שלושה עפרונות שפתיים, 5 שפתונים (בגוונים שונים של אדום, ורוד, כתום וניוד), ביוטי פאודר ורדרדה, שני סמקים, עפרון שעווה לגבות, 2 עפרונות עיניים (שחור ולבן, מהקולקצייה הקבועה), אייליינר טוש בגוון שחור (למרות שמרילין השתמשה הרבה דווקא באייליינר חום), 4 גווני לקים (בעיקר אדומים), מסקרת False Lashes Extreme Black (גם בליין הקבוע) וכמובן - ריסים מלאכותיים!

מפה
מכיוון שברירת המחדל שלי בכל מותג היא צלליות, די התאכזבתי לראות שהצלליות בקולקצייה לא ממש מרגשות (אפשר לראות דוגמאות פה). המרקם שלהן נראה לי בעייתי במקצת (למרות שאני חייבת לציין שלא יצא לי לדגום אותן בעצמי ואני מסתמכת על סווצ׳ים וביקורות מהאינטרנט), וגם הגוונים לא נראו לי משהו מיוחד. נראה לי קצת מוזר שהם לא כללו צבע חום מאט, אלא בחרו רק בגוונים שימריים.

אבל אז ראיתי את האודמים...


ברגע שראיתי סווצ׳ים של Charmed I'm Sure ידעתי שהוא ימצא את דרכו אלי! הגוון שלו הוא אדום אדום עם תת גוון קר.
MAC Marilyn Monroe Collection
Charmed I'm Sure Lipstick

השפתון השני שבחרתי הוא Deeply Adored, והוא בורדו עמוק, אף הוא בסקאלת הקרים.

MAC Marilyn Monroe Collection
Deeply Adored Lipstick

מימין: Charmed I'm Sure, משמאל: Deeply Adored
השפתונים האחרים בקולקצייה היו מקסימים גם הם, אבל הם פחות התאימו לגוון העור שלי. 
עליון: Charmed I'm Sure, תחתון: Deeply Adored
ואיך אפשר בלי הדגמה קטנה:
Charmed I'm Sure
Deeply Adored
מלבד הגוונים, מאוד אהבתי את המרקם של השפתונים - יש לי את Russian Red של מאק והמרקם שלו הרבה יותר מייבש מאלו. הם נמרחו יפה, היו די עמידים וההסרה שלהם הייתה פשוטה (עם מגבון איפור כמובן...).

השפתונים עולים 98 ש"ח, וניתן להשיגם (במהדורה מוגבלת כמובן) בכל סניפי מאק.
פירוט נוסף של המוצרים ומחירים אפשר למצוא בבלוג - The Beauty News של לבנת סדן.

כל התמונות באדיבות גוגל
מה איתכן? מהו אייקון האיפור החביב עליכם?
אילו סלבריטאיות אתן אוהבות מבחינה איפורית?

12 תגובות:

  1. אני כבר מזמן לא עוקבת אחרי הקולקציות של מאק ועם זאת, נדמה שאת יודעת לאסוף את הפנינים מכל קולקציה, מעיקה ככל שתהיה :)

    השבמחק
  2. קולקציה לא רעה בכלל, אני אישית חומדת את ה- Beauty Powder ואת Charmed I'm Sure, אבל הציפייה האמיתית מבחינתי היא קולקצית החגים המעלפת הממשמשת ובאה :) 

    השבמחק
  3. לא ממש ריגשה אותי אם להגיד את האמת אבל אם מתחדשים בשפתונים אדומים, למה שלא יהיו מוקדשים למרלין?

    השבמחק
  4. פוסט מקסים בעיצוב ובכתיבה שלו! מרלין מונרו זה הכי אייליינר שחור ושפתון אדום..אז תכלס רק מהשם לא ציפיתי ליותר מידי חידושים מהקולקציה הזו. בכל זאת השפתונים באמת יפים,  אהבתי את האריזה המיוחדת שלהם.

    השבמחק
  5. תתחדשי השפתונים נראים מעולה, 
    אני נמנעת מלהתקרב למאק בדיוק בגלל שאריזות יכולות לסנוור אותי כ"כ, והאריזות כ"כ יפות בקולקציה הזו... אבל התוכן שלה או משעמם או לא מתאים לצרכים שלי, אז עדיף להתרחק
    פוסט מעניין מאוד =)

    השבמחק
  6. תודה מותק! האמת, זו הקולקצייה הראשונה שממש נגעה אלי מאז קולקציית MAC Me Over בשנה שעברה :).

    השבמחק
  7. Charmed I'm Sure מעלף בעיניי והביוטי פאודר יפייפיה, פשוט לא נראה לי שהיא תהיה כל כך שימושית לי :). מה מעניין אותך בקולקציית החגים? 

    השבמחק
  8. אני תמיד מתרגשת ממרילין והסט תמונות הזה בשחור ולבן פשוט כל כך יפה בעיניי שבקושי לא קניי את כל שאר המוצרים בקולקצייה :).

    השבמחק
  9. תודה רבה! האריזות באמת מהממות כל כך...

    השבמחק
  10. תודה רבה תמר!

    השבמחק
  11. הרעיון שעומד מאחורי הקולקצייה בהחלט חביב, אבל המוצרים לא חדשניים במיוחד.
    אני כנראה הייתי הולכת על הגוון הכהה מבין השניים, הוא מיוחד למדי בעייני.

    השבמחק
  12. אני מסכימה בהחלט שהמוצרים לא חדשניים במיוחד. נראה לי שבמאק כבר עשו הכל ומאוד קשה להם להמציא את הגלגל מחדש.
    והגוון הכהה הוא בהחלט היותר מיוחד מביניהם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...