יום שישי, 26 באוקטובר 2012

My First look with the NAKED 2 palette!

אז כן, גם אני נכנעתי... די היה לי ברור מהרגע שיצאה פלטת ההמשך ל-Naked Palette של Urban Decay שביום מן הימים גם היא תהיה שלי!


ההחלטה לקנות אותה נפלה דווקא בגלל מבצע מטורף שעשו באתר Lookfantastic - כשיש 35% הנחה לא חושבים יותר מדי ומזמינים! מאוד רציתי לכלול את הפלטה דווקא בהגרלה שעשיתי לכבוד הבלוגולדת הראשון של הבלוג, אבל לצערי החבילה שלי פשוט נעלמה איפושהו בדרכה לארץ! אני חייבת לציין לטובה את שירות הלקוחות של האתר שנתן לי החזר מלא על הרכישה, ולא עשה בעיות בכלל!
אחרי מפח הנפש הזה, הייתי כל כך להוטה אחרי הפלטה הזו שפשוט נכנסתי לאתר HQhair ורכשתי אותה שם (אם הייתי חושבת שניה, או מחפשת טיפה, הייתי מוצאת אותה ב-BeautyBay בלי דמי המשלוח שנאלצתי לשלם...).

ועכשיו לפלטה עצמה:


ישנם 12 גוונים בפלטה, רובם נעים על הסקאלה של חום ואפור. יש ארבעה גווני מאט וכל השאר שימריים במידה כזו או אחרת. התווסף גם גוון שחור שלא היה בפלטה המקורית.
ואם כבר מדברים על הפלטה המקורית, הנה תמונה של שתיהן יחד:


למעלה Naked 2 ולמטה Naked Palette
אם משווים ביניהן, שתי הפלטות די דומות לדעתי. נדמה שה-Naked2 יותר עדינה מהראשונה, הצבעוניות שלה פחות חזקה והיא תתאים יותר למראות יומיומיים בעיניי, למרות הצללית השחורה (שבהחלט יש צלליות שחורות טובות ממנה בחברות אחרות...).
הגוון המשותף היחיד הוא הזהוב - Half Baked והוא די זהה...
מימין Naked 2 ומשמאל Naked Palette

ועוד קצת תמונות...







אני חייבת להודות שכשעשיתי את קבוצת הסווצ'ים הראשונה די התאכזבתי - הגוונים במרקם המאט היו ממש ממש בהירים (הראשון אפילו לא נראה על העור שלי) וכשהסתכלתי עליהם חשבתי שממש חבל שקניתי אותה. אבל אז עשיתי סווצ'ים לשאר הגוונים...




או! לזה ציפיתי :). הצד הימני של הפלטה מוצלח בהרבה מהצד השמאלי לעניות דעתי (מלבד Chopper האהוב עלי במיוחד). למרות האכזבה בסווצ'ים אני חושבת שבשימוש עצמו הגוונים הבהירים עובדים די טוב - השתמשתי בהם כדי לטשטש את הצלליות ששמתי בקפל והן עבדו יפה, היו פיגמנטיות מספיק וטישטשו לשביעות רצוני.



עם הפלטה מגיעה גם מברשת דו צדדית - 


צד אחד משמש לטשטוש והשני להנחה של הצלליות.



המברשת די נחמדה, טוב שהיא שם אבל לא הייתי קונה אותה במיוחד. היא עדיפה בעיניי על העיפרון הדו צדדי שהיה בפלטה הראשונה, בעיקר משום שזה הופך את הפלטה להרבה יותר ידידותית ללקיחה מחוץ לבית :).

בנוסף, מגיע עם הפלטה גם ליפגלוס קטנטן - Lip Junkie בגוון Naked.

לגלוס יש טעם/ריח של מנטה והוא קצת דביק מדי לטעמי (דביק מדי מכדי שאנסה אותו אפילו...).



 הדבר היחיד שכן מצא חן בעיניי בגלוס הוא העיצוב שלו:

ועכשיו למראה הראשון שיצרתי עם הפלטה הזו - 




השתמשתי בעיקר בגוון Chopper שהתחבב עלי מיד כשניסיתי אותו! הוא ו-YDK הם בהחלט הפייבוריטים שלי...



קראתי ש-Urban Decay שינו את הנוסחא של הצלליות שלהם ושיפרו אותה ולכן מאוד הייתי סקרנית לראות האם הן שונות מאלו שב-Naked Palette הראשונה. אז אני חייבת לציין שגווני המאט די איכזבו אותי בסווצ'ים אבל בהנחה הם מצויינים. השוני היחיד המהותי ששמתי לב אליו הוא שכשממש נוגעים בצלליות עם האצבע אז המרקם של החדשות יותר חמאתי, אבל השימוש די זהה בעיניי. 




לקחתי איתי את הפלטה לשבוע באילת ולמרות שלא התאפרתי הרבה מצאתי שהיא הייתה מאוד שימושית בשבילי והצלחתי להתאפר רק איתה פחות או יותר. המראה הגדולה והברשת היו מאוד שימושיות גם הןומאוד שמחתי שהן היו שם :). הבעיה היחידה שלי עם הפלטה היא שהמראות יוצאים די דומים וחסר לי את הגיוון שאני מקבלת עם הפלטה הראשונה. אולי אני צריכה לשחק איתה קצת יותר ולראות מה האופציות שהיא מאפשרת...


מה איתכן? ניסיתן את Naked2? או את אחותה הגדולה?
מי עדיפה בעיניכן?

9 תגובות:

  1. אם לא היו לי מיליון צלליות נייטרליות אז אולי הייתי שוקלת אותה אבל תכלס היא מעט משעממת למי שיש לה מבחר רב...
    יצרת מראה נהדר איתה!

    השבמחק
  2. Great post. I used to be checking continuously this blog and I'm

    impressed! Extremely helpful information specially the

    remaining part :) I deal with such

    information a lot. I used to be seeking this certain info

    for a very lengthy time. Thank you and best of luck.
    Also visit my web blog :: http://www.authenticlinks.com/Internet/palic-palic-info-banja-palic-jezero-palic-3

    השבמחק
  3. Normally I don't read article on blogs, but I wish to

    say that this write-up very forced me to take a look at and do so! Your

    writing taste has been surprised me. Thanks, very great post.
    Also see my site: assocafem.free.fr

    השבמחק
  4. This is the right blog for anyone who desires to find out about this topic.
    You

    realize so much its nearly laborious to

    argue with you (not that I actually would need…HaHa).
    You undoubtedly put a brand new spin on a topic thats been written about for years.
    Nice stuff, simply great!
    Here is my homepage ; miracostabusiness.com

    השבמחק
  5. Does your site have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to

    shoot you an email. I've got some creative ideas for your blog you

    might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.
    Here is my web-site ; http://yxjwmit.fubjnmmd.sncvfv.forum.mythem.es/bugles/lovegrov/mbonga/gemainde/gers

    השבמחק
  6. The crux of your writing while appearing reasonable

    in the beginning, did not sit properly with me personally after some time.
    Somewhere within the paragraphs

    you actually were able to make me a believer unfortunately just for a
    very short while. I nevertheless have got a problem with your leaps in logic and

    one might do well to help fill in all those gaps.
    If you actually can accomplish that, I will definitely end up

    being impressed.
    My website :: www.lmcc.net

    השבמחק
  7. hello!,I love your writing so so much! proportion we

    communicate more about your article

    on AOL? I require an expert in this house to solve my

    problem. Maybe that's you! Taking a look ahead to see you.
    Here is my site : http://pxfstbq.kjgd.ggds.forum.mythem.es/shinzyu/tumulty/unimprovably/klaargemaakten

    השבמחק
  8. I used to be suggested this web site by means of my cousin.



    I am not positive whether or not this put up is

    written via him as no one else realize

    such detailed

    about my trouble. You're wonderful!

    Thanks!
    Visit my webpage - http://Sharegps.Blogspot.com/2012/03/garmin-forerunner-405-firmware.html

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...