יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

פוסט התחדשויות חלק ב' - איפור, איפור ועוד קצת איפור!

כפי שהבטחתי בחלק הראשון, הפעם רציתי לחלוק איתכן כמה מוצרי איפור שהתחדשתי בהם לאחרונה! מתוקף היותי מכורת צלליות/איפור עיניים בכלל, ברור לגמרי שרוב הפוסט יוקדש למוצרים שכאלו. אני שמה לב בזמן האחרון שאני נוטה יותר ויותר להתקבע במוצרי פנים ואילו במוצרי עיניים כל הזמן בא לי לחדש ולנסות דברים חדשים!

המוצר הראשון הוא צללית קרם נוספת (ואחרונה לעת עתה) של שאנל!

Chanel Illusion D'Ombre in Ebloui

את Ebloui חמדתי מאז שעשיתי סווצ'ים של הצלליות הללו לפני כמעט שנה בערך, אבל לא הייתי בטוחה עד כמה היא תהיה שימושית. הגוון שלה הוא חום/אדמדם/יין מאוד מנצנץ ושימרי. היא הכהה מבין ארבעת הצלליות שיש לי מהליין הזה וגם מאוד עמידה בפני עצמה ולא מחייבת צללית נוספת מעליה. עם זאת, היא משמשת כבסיס נפלא לצלליות רגילות בגווני חום, סגול ואפילו אפורים יהיו שילוב יפה מעליה.



כפי שניתן לראות, את הצללית הזמנתי מסטרוברי. ולמה אני אומרת שאפשר לראות? כי אחת הבעיות בהזמנה של מוצרים קרמיים מהאתר הזה הוא שאי אפשר לעמוד על טריותם והמצב שבו הם מגיעים. זו פעם שנייה שמגיע לי מסטרוברי מוצר קרמי בצורה שנראה בצורה כזו (כשהמוצר קצת נפרד מהדפנות). זה לא מפריע לתפקוד שלו (בניגוד לצללית הקודמת של בנפיט שהזמנתי והיה מאוד קשה לעבוד איתה), ואחרי שצילמתי אותה פשוט "דחפתי" את החומר כדי שימלא את המיכל כולו...
מחיר: 172.50 ש"ח בסטרוברי.

את הצללית הבאה הזמנתי גם מסטרוברי, עם הצללית של שאנל.

Benefit Creaseless Cream Shadow in Slippin N' Dippin

למודת ניסיון מהפעם שעברה, לא ציפיתי להרבה מהצללית הזו, אבל מכיוון שהייתה במחיר מבצע של 50 ש"ח וטל המליצה עליה בחום בקבוצת פורום תפוז בפייסבוק, לקחתי את הסיכון! להפתעתי המרקם שלה היה רך, דק למדי ונמרח בצורה יפה ואחידה עד מאוד ולא נרשמו בעיות בכלל :).


הגוון נראה כתום זועק ובולט מאוד במיכל, אבל על העין מתקבל גוון אפרסקי /ורדרד שימרי, שמשתלב מעולה עם צלליות חומות וצבעים טבעיים יותר (Naked 2 למשל).

איזה שמות מגניבים נותנים בבנפיט למוצרים שלהם!
מחיר: עדיין 50 ש"ח בסטרוברי.

וסווצ'ים של שתי הצלליות:



המוצר הבא הוא בעצם שלושה מוצרים של בורז'ואה שרכשתי כשהייתי באילת לפני חודש וקצת.


אין לי כל כך הרבה ניסיון עם אייליינרים נוזליים ובעצם מאז שלמדתי על קיומם של אייליינרים במרקם ג'ל כמעט ולא ניסיתי אייליינרים נוזליים, במיוחד לא כאלה עם מברשת....


Bourjois Liner Clubbing
in 85 Violet Laser 

הדבר הראשון שמשך אותי למוצר הזה הוא כמובן הצבע הסגול המהמם שלו! אבל אני פראיירית של אריזות סגלגלות וחמודות אז ברור שהייתי חייבת לקנות אותו :).



הסווץ' שעשיתי לו בחנות נראה מקסים ונשאר לזמן ממושך. הבעיה התחילה בשימוש שלו - המברשת שלו מאוד לא ממושמעת, היא עדינה מדי ולא ממש הצלחתי לצייר איתה קו אחיד. מה גם שהחומר עצמו נמרח בצורה לא אטומה ונדרשות מספר מריחות (עם הפסקות באמצע כדי שיתייבש) כדי לקבל קו אטום ויפה.
בעיה נוספת היא עם הפורמולה עצמה שמתייבשת די לאט וצריך מאוד לשים לב כדי שלא תמרח על כל העפעף... בגלל שממש אהבתי את הצבע אמשיך לנסות את המוצר הזה, אבל עם מברשת אייליינר רגילה.



הבעיה עם המברשת והפורמולה חזרו על עצמן גם עם האייליינר המוזהב, אבל המברשת שלו טיפה שונה אז היה קצת קל יותר לעבוד איתה.


 Bourjois Liner Pinceau Eyeliner
in Gold 34 Or Neo-Classique


כשהייתי בהשקה של המסקרה הקודמת של בורז'ואה (מסקרת Beauty'full Volume), המאפר הראשי של החברה סיפר לנו שלבורז'ואה יש פריימר לעיניים, מה שהיה די הפתעה בשבילי בגלל שהפריימר היחיד שהכרתי שנמכר בארץ היה זה של עפרה ותמיד הנחתי שאין בכלל מוצר כזה בפארמים. אחרי ששאלתי כמה שאלות הסתבר שבבורז'ואה מתייחסים לאייליינר המוזהב הזה גם כפריימר...



ניסיתי את האייליינר הזה כבסיס לצלליות כשאני מניחה מהחומר עם האפליקטור ומטשטשת עם מברשת רגילה. בצורה הזו הוא נמרח בצורה יפה והיה מנצנץ ומקסים. אני לא יכולה להעיד עליו בתור פריימר מכיוון שאין לי עפעפיים שומניות ומעטים המוצרים שלא מחזיקים עלי יום שלם...

וסווצ'ים של האייליינרים:



המסקרה שקניתי נקראית Liner Effect וקניתי אותה משום שלפי הדיילת בסופר פארם, היא אמורה לעבות את שורשי הריסים ובכך לתת אפקט של אייליינר...


מפה

עוד לא יצא לי להשתמש בה יותר מדי (רק פתחתי אותה לפני שבוע בערך) אבל אני מבטיחה שאעשה סקירה יותר מקיפה שלה. בינתיים מספיק לומר שאני מאוד מאוד מרוצה ממנה!
מחירים: שני האייליינרים היו במבצע של 39.90 ש"ח והמסקרה לדעתי עלתה באיזור ה-60 ש"ח (כאמור באילת).

שתי צלליות קרם נוספות (כן, יש לי מחלה בלתי מוסברת לצלליות קרם. אני בגמילה :), הפעם מחברה קצת פחות מוכרת - Catrice!


Catrice Made to Stay Long Lasting Eyeshadow
in 040 Lord Of The Blings & 050 Metall Of Honor

 על הצלליות הללו קראתי אצל שתי בלוגריות - מרינה מ-"יש יופי בכולנו" ואלכס מהבלוג- "Edenable" וכששמעתי שחברה לעבודה טסה לגרמניה (תודה מירית!) ביקשתי רק את הצלליות הללו!


המרקם של הצלליות דומה לזה של הצלליות של מייבלין, אולי טיפה דק יותר, הן מונחות בקלות ומטשטשות מצויין. כמו כל צלליות הקרם בניסיתי בזמן האחרון, גם אלו עמידות למדי ושורדות על העפעפיים שלי כל היום.




בניגוד לאיך שהצלליות נראות במיכל, בסווצ'ים ניתן לראות שהגוון של 040 הוא זהב צהבהב שימרי ביותר ושל 050 מעין חום/זית/מוזהב. הגוונים מאוד מעניינים ונראים קצת שונה בתנאי תאורה שונים...


במציאות יש פחות גוון ירקרק בשתיהן...
מחיר: לפי מיטב ידיעתי הן עולות בסביבות ה-4 יורו. לצערי אין להשיג את הצלליות בארץ, וגם לא הצלחתי למצוא אותן באיביי. 

ולמוצר האחרון בפוסט הארוך מאוד הזה -


Bobbi Brown Pot Rouge in Powder Pink
זה הסומק שקניתי בסדנא שכתבתי עליה בפוסט הזה. זה מוצר שבעצם מיועד גם ללחיים וגם לשפתיים. מומלץ למרוח אותו או עם מברשת מייקאפ שטוחה (כמו שמעיין לימדה אותנו) או עם מברשת דו פייברית קטנה (בסגנון 188 של מאק או המקבילה שלה בסיגמא או אפילו ה-Stippling של Real Techniques) או כמובן עם האצבעות. הוא לא פיגמנטי בטירוף אבל עדיין אני מפעילה משנה של זהירות עם סמקים, כי אם מניחים יותר מדי חומר אז קצת מבאס להתחיל "למחוק" אותו (מה שכרוך בדרך כלל בהוספת שכבות נוספות של מייקאפ/קונסילר)...


ניסיתי אותו כמה פעמים כסומק וממש אהבתי את זה שהוא נראה עלי טבעי ולא מתאמץ. הוא נשאר על העור שלי כמעט כל היום (אחרי 6-7 שעות הוא התחיל לדהות קצת). טרם ניסיתי אותו על השפתיים אבל לכשאנסה אחזור ואדווח!
ולסווצ'ים: 
מימין שכבה אטומה ומשמאל שכבה קצת מטושטשת של המוצר.

הגוון הוא ורוד/קורלי קצת שנטמע יפה, נותן זוהר קל לפנים ונראה טבעי מאוד על העור.
מחיר: 125 ש"ח.


והגענו לסיומו של הפוסט הזה!
מה דעתכן על המוצרים? ניסיתן את המסקרה של בורז'ואה?
או אולי את הסמקים של בובי בראון? אשמח אם תשתפו בתגובות!

6 תגובות:

  1. תענוג לעיניים, תתחדשי על הכל!!
    דווקא מבין השתיים הצללית של בנפיט יותר דיברה אליי. הגעתי למסקנה שאני צריכה יותר צלליות בגווני בסיס שהם לא לבנות/שמנת/שמפניה הרגילות והמשעממות וצלליות אפרסקיות בהחלט יכולות להיות התשובה. עוד תירוץ למה לקנות ;-)
    בחרת את הסומק של בובי בראון בגוון מהמם! אבל זה ידוע שאני סאקרית של סמקים קרם P-:

    השבמחק
  2. הצלליות הקרמיות כולן נראות מקסים!! אני סקרנית כבר תקופה לגביי הצללית של בנפיט , אבל אני כלכך מתעצלת להשתמש בצלליות קרמיות.. :(

    השבמחק
  3. תודה מותק! הצללית של בנפיט לגמרי יכולה להיות צללית בסיס אבל היא יפייפיה גם בפני עצמה :)

    השבמחק
  4. תודה רבה! השימוש בצלליות לא לוקח בכלל הרבה יותר זמן מלהשתמש בצלליות רגילות. ויש ביניהן כאלה שאפילו לא צריך להניח מעליהן צללית רגילה אז בכלל נחסך זמן!

    השבמחק
  5. מגניב! חיכיתי לסקירה שלך על הגוון הזה של שאנל ושמחה שהצלחת לתמרן עם איך שהיא הגיעה מסטרוברי (קרה לי גם כן משהו דומה..) הגוון מקסים ומיוחד.
    גם אני כמוך נמשכת לאריזות סגולות :) יש לי  גוון אחר מהסדרה הזו של בורז'ואה בגוון ברונזה מיוחד ויחסית למחיר שלו אני די מרוצה. בהזדמנות אנסה את הסגול הזה גם. 
    אהבתי מאוד את הצלליות של קטריס. 

    השבמחק
  6. במילה אחת - יאמי :)
    הצלליות של שאנל נראות נהדרות בכמה רמות שונות :) כנ"ל אלה של בנפיט וקטריס.
    הסומק/שפתון הקרמי של בובי בראון מהמם.
    רק לאייליינרים הנוזליים לא התחברתי. בעבר השתמשתי בכאלה, ואז השתדרגתי לאייליינר טוש ואז לג'ל. מאז אני לא חוזרת אחורה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...