יום רביעי, 13 בפברואר 2013

GAYA Mineral Makeup - 2013 Review!

על האיפור המינרלי של GAYA כתבתי כשהתנסיתי במייקאפ שלהם לפני יותר משנה ולאחרונה הוזמנתי לפתיחת החנות החדשה של המותג בקניון הזהב בראשל"צ. 

צילום: מאור עטיה

דבר החברה:
"האיפור המינרלי של GAYA COSMETICS מורכב מ- 100% מינרלים ומרכיבים טבעיים, ללא בישום, טאלק, חומרי שימור, מייצבים, פארבנים וללא התערבות חומרים כימיים. המוצרים הינם היפואלרגניים, ואנאורגניים ומכילים מסנני קרינה טבעיים. המוצרים של GAYA מתאימים גם לעור רגיש במיוחד, אינם סותמים נקבוביות ומאפשרים להן לנשום ללא תחושת כובד מיותרת, ועל כן תורמים לשיפור משמעותי במראה עור הפנים. השימוש במוצרים מינרליים נוח מאוד והם נחשבים חסכוניים: כל המוצרים מכילים פיגמנט מרוכז מאוד ולכן גם כמות מזערית מספיקה לכסות שטח נרחב באופן אחיד. 
GAYA COSMETICS הינו מותג איפור מינרלי מאיטליה אשר משווק ברחבי העולם. החנות החדשה מצטרפת לחנויות הרשת: קניון עיר ימים נתניה, קניון G כפ"ס, קריון, קניון רחובות, קניון הנגב ב"ש ובסניפים החדשים בדיזינגוף סנטר – ת"א, ובקניון רננים ברעננה, חלקן בקונספט של Open shop וחלקן חנויות".


כשהייתי בהשקה נפגשתי עם המדריכה הראשית של המותג, ורד דוד, שהדגימה לי את מוצרי האיפור והטיפוח של GAYA. התחלנו בהסרה של האיפור שהיה עלי (מלבד איפור העיניים כמובן...) עם חלב פנים ואחריו עם מי פנים. לאחר מכן ורד הניחה על העור שלי קרם לחות וסרום ולאחריהם ג'ל עיניים. את שלב הטיפוח סיימנו עם פריימר. כל מוצרי הטיפוח של GAYA עשויים מ-80% מרכיבים מינרלים, והרגישו נעים מאוד על העור שלי. לא בטוח שהייתי משתמשת בכולם ביחד, זה היה קצת יותר מדי בשבילי, אבל כל אחת צריכה לנסות ולמצוא את השילוב שהכי מתאים לה בשגרת הטיפוח.



לאחר שלב הטיפוח, ורד הניחה על הפנים שלי את המייקאפ המינרלי של GAYA, עם מברשת הקבוקי שלהם. אני מאוד אוהבת את המייקאפ הזה על העור שלי. הוא מונח בזריזות ונראה טוב למשך כמה שעות טובות (אני בדרך כלל מפדרת עם פודרת Blot מעל כדי לשמור את המראה מאט ליותר זמן). אני אוהבת את רמת הכיסוי שלו מכיוון שאין לי הרבה דברים לכסות, אבל לדעתי הוא פחות יתאים למי שיש לה פיגמנטציה או אקנה וכדומה. 
לאחר המייקאפ הוספנו מעט סומק בגוון ורוד/קורל ושפתון אדמדם בעל מרקם קצת שקוף. יש למותג גם גוונים אטומים יותר אבל אני כמובן בחרתי את המרקם השקפקף שאני כל כך אוהבת...


ולהלן התוצאה:




אחרי הטיפול המסור מידיה של ורד, קיבלתי מספר מוצרים לסקירה - סומק מינרלי, שפתון, צללית מינרלית, מברשת קבוקי וקופסא חדשה של המייקאפ של המותג.





מכיוון שעל המייקאפ כתבתי כבר בעבר נעבור ישר למברשת הקבוקי!


המברשת נעימה מאוד, מחליקה על העור והגודל שלה מושלם לקבוקי. בחנות זו המברשת שאיתה המאפרות מניחות את המייקאפ על הלקוחות. אחרי שניסיתי אותה בעצמי אני חייבת להגיד שאני מעדיפה את ה-F80 של סיגמא או את ה-Buffing Brush של Real Techniques, פשוט בגלל שהקבוקי לא מספיק דחוסה לטעמי כדי לקבל מהמייקאפ את הכיסוי שאני רוצה. לעומת זאת, היא מעולה להנחה של פודרה על כל הפנים. 



הסומק מגיע באריזה הרגילה של GAYA, עם מכסה שעשוי עץ וצנצנת מזכוכית. זה עיצוב יפייפה בעיניי אבל לא הכי פרקטי - למאפרות מקצועיות זה קצת מסורבל להסתובב עם צנצנות כאלה ולמתאפרת הביתית זה תופס קצת יותר מדי מקום. כמו המייקאפ, גם הסמקים (והצלליות) הם בתפזורת מה שיכול להוות אתגר לא קטן בשימוש שלהם... אני מצאתי שהכי נכון לי להניח את הסומק עם מברשת לא דחוסה במיוחד (מברשת הסומק של Real Techniques למשל) מכיוון שיש בו הרבה פיגמנט ומברשת אוורירית יותר תעזור להימנע מאפקט הכתמיות...


למותג יש למעלה מ-30 גוונים שונים לצלליות, כולן ברמות שונות של שימריות (לפי מה שראיתי אין שם צלליות מאט). הגוון שבחרתי הוא SH29 שנראה כסגול עם תת גוון קר והרבה גליטר כסוף/כחלחל. האבקה עצמה גרוסה מאוד דק, כלומר אין חלקי נצנצים גדולים במיוחד, אבל הבעיה היא שהפיגמנט עצמו דק כל כך שדרושות שכבות רבות מהצללית כדי שיראה צבע כלשהו על העפעף. לדעתי לא ממש כדאי להשתמש בצללית כזו בלי בסיס כלשהו, עדיף כזה בצבע כלשהו ולא בגוון העור, שכן רק בצורה הזו יתקבל הגוון האמיתי של הצללית.




מוצר חדש אצל GAYA הינו השפתונים שלהם, שמגיעים ב-21 גוונים ומרקמים שונים!



 דבר החברה: "הליפסטיקים החדשים של GAYA, עשירים בשעוות טבעיות, וויטמין E ותמצית פרחי סחלב בעלת ריח טבעי ומתוק. הליפסטיקים מעניקים לשפתיים לחות, הזנה, רוך והגנה ביחוד לנשים הסובלות משפתיים יבשות וסדוקות בימי החורף הקרים".



הגוון שאני התנסיתי בו הוא מספר 501 (ורד הבטיחה לנו בהשקה שב-GAYA עובדים על מתן שמות לשפתונים במקום מספרים) והוא אדום ורדרד במרקם שקוף (דומה ל-Chunky Cherry של קליניק). כאמור, אני בחרתי את המרקם שאני אוהבת אבל השפתונים מגיעים במגוון של מרקמים.




וקצת סווצ'ים:

מימין לשמאל -  מייקאפ מס' MF3 (שקצת העמסתי ממנו כדי שיראו אותו על העור שלי),
סומק מס' BF4, צללית מס' SH29 ו-שפתון מס' 501


מחירים: מייקאפ - 174 ש"ח, סומק - 124 ש"ח, צללית - 99 ש"ח, שפתון - 111 ש"ח.
ומילה על המחירים - בעוד שהתמחור של המייקאפ נשמע לי הגיוני, שאר המחירים בהחלט על הצד הגבוה של הסקאלה. המוצרים בהחלט איכותיים אבל אני די חושבת שהתמחור הזה קצת הופך את החברה לפחות נגישה לכולם. אומנם ישנה אפשרות לרכוש כרטיס חבר VIP שנותן 20% הנחה על כל המוצרים אבל הוא עולה 99 ש"ח אז אני לא בטוחה שזה ממש כדאי... (דרך אגב, על כל קנייה מעל 400 ש"ח מקבלים את כרטיס ה-VIP בחינם, אז אם מתכננים קנייה גדולה אז זה יוצא יותר שווה).

לסיכום, אהבתי במיוחד את המייקאפ והשפתון ובהחלט מתכננת על רכישה של גוונים נוספים. 

האם יצא לכם לבקר בחנויות החדשות?
ניסיתן את המוצרים שלהם?

מזכירה לכן שהגרלת צלליות ה-Color Tattoo של מייבלין עדיין ממשיכה,
אז אתן מוזמנות להשתתף! (להלן לינק)

5 תגובות:

  1. אחלה של חברה, יופי של מוצרים.
    את כבר יודעת שאני איתך בדעה החיובית על המייק אפ שלהם, ואני דווקא מצאתי את הקבוקי מוצלחת מאוד לשימוש איתו.הכרטיס מועדון שלהם בהחלט הופך את העסק לקצת יותר משתלם, וקראתי בדף הפייסבוק שלהם שהחל מה- 1.3 הם גם יכניסו 30% הנחה למאפרות, אז אני בכלל מתכננת הסתערות עליהם אז :)

    השבמחק
  2. התמונות שלך נהדרות, החנות נראית מאוד יפה. צללית הלילך יפיפיה אך אני לא מתחברת למרקם תפזורת...
    הקבוקי מלהיבה, מה מחירה? איפה יש חנות במרכז תל אביב וסביבותיה?

    השבמחק
  3. תודה אפרת! לגני הקבוקי, באתר משום מה לא כתוב את מחירה. אני אשאל את היח"צ. בתל אביב נפתחה ממש לא מזמן חנות בדיזינגוף סנטר!

    השבמחק
  4. ההנחה למאפרות נשמעת ממש טוב! Charge away :)

    השבמחק
  5. מוצרים טובים מאוד (אני לאט לאט מתחברת אליהם יותר ויותר)
    היה כיף לפגוש אותך בחנות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...