יום ראשון, 21 באפריל 2013

Faces of the week: 7-16.3.2013!

בפוסט הזה שילבתי כמה מראות שיצרתי אי שם בחודש שעבר.
במראה הראשון שילבתי כמה וכמה צלליות סגולות של אינגלוט עם Color Tattoo של מייבלין בגוון ורוד מנצנץ ושפתון ורדרד חדש...

השפתון הוא בעצם Cherish מסדרת הסטיינים של רבלון: Just Bitten Kissable Balm Stain. זה בעצם הגוון הכי בהיר של ורוד שיש לי, חוץ מה-Chubby Stick של קליניק בגוון Whoppin' Watermelon שנראה דומה במבט מבחוץ אבל הוא יותר שקוף ומתקבל על השפתיים בצורה קצת מוזרה (הוא היחיד מבין הצ'אבים שמייבש לי את השפתיים משום מה..). Cherish נותן מראה ממש מואר ויפה לשפתיים וחשבתי שממש מתאים לו מראה עיניים בהיר אך מודגש.




 Eyes:
Inglot e/s in 441, 493 &440
PUPA Multiplay Eye Pencil in 05
Beautycare Pencil in 08
Maybelline The Rocket Mascara
L'Oreal Original Voluminous Mascara
Clinique Line Smoothing Concealer in 03
Face:
MAC Blot powder in Medium
Lips:
Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain in Cherish 015


המראה הזה ממש היה קליל ומהיר - צללית קרם אחת בלבד והחוצה!


ראיתי לפני כמה זמן את סאם מפיקסיוו עושה מראה עם הצללית Ebloui של שאנל וממש התחשק לי לנסות מראה דומה!


בסרטון סאם מראה שלושה מראות, כל אחד לגוון עיניים אחר - ירוק, כחול וחום, ומה שנכון נכון - הגוון החום/אדמדם של הצללית הזו באמת מוציא החוצה את הגוון הירוק של העיניים שלי :). אני חושבת שיצא מראה נחמד, אבל לא מעלף כמו המראות שהיא בדרך כלל עושה... 


 Eyes:
MAC Kohl Pencil in Teddy
L'Oreal Original Voluminous Mascara
Face:
MAC Studio Finish Concealer in NW20
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Lips:
MAC Plumful Lipstick


ונסיים עם מראה ורדרד ונייטרלי שעשיתי עם ה- Pro Palette של LORAC!



כבסיס השתמשתי בשתי צלליות קרם של קליניק שמגיעות בטיובה כמו גלוס ושמן Quick Eyes Cream Shadow. הן נהדרות כבסיסים אבל לדעתי בקליניק כבר לא מייצרים אותן...
כדי להעצים קצת את המראה מרחתי בפינה החיצונית את הצד הכהה של ה - Revlon Colorstay Smoky Stick בגוון Torch ומעל כל הבסיסים האלו (מה לעשות, אני מאוד מתלהבת ואוהבת צלליות קרם) הנחתי שילוב של כמה צלליות מה-Pro Palette. קינחתי באייליינר חום מהשלישייה לעיניים ערמוניות (איך לעזאזל מתרגמים Hazel?!) של Physician's Formula שלמרות שלא נגעתי בה המון (המון) זמן, שמחתי לגלות שאף אחד מהאייליינרים לא התייבש ועדיין פשוט וקל לעבוד איתם! 


 Eyes:
Clinique Quick Eyes Cream Shadow in Lucky Penny & Starlit Pink
Maybelline The Rocket Mascara
L'Oreal Original Voluminous Mascara
Face:
MAC Studio Finish Concealer in NW20
MAC Studio Fix Powder in N5
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Lips:


וזהו להפעם! מקווה שנהניתן :)
האם יצא לכן להשתמש בחלק מהמוצרים שאני השתמשתי בהן?
אשמח לשמוע איזה מראות יצרתן אתן!

11 תגובות:

  1. מהמם!! אהבתי את כולם:-) ובמיוחד את המראה האחרון.

    השבמחק
  2. משום מה הוא לא זיהה אותי :-( אז אני אחזור על עצמי, פשוט מהמם!! :-)

    השבמחק
  3. תודה רבה רבה! אפילו פעמיים :)

    השבמחק
  4. , אהבתי מכל את המראה הראשון (ורוד זה אני, מה הפלא?)
    התמונות שלך נהדרות

    השבמחק
  5. מאוד אהבתי את המראה עם שאנל. אני חושקת אותה כבר הרבה זמן ואולי הגיע הזמן לקנות אותה סופסוף?

    השבמחק
  6. איזה יופי! כל המראות מצוינים

    השבמחק
  7. האיפור יפיפה כהרגלך, הכי התחברתי למראה האחרון ובמיוחד לאיילינר הברונזה

    השבמחק
  8. תודה רבה! האייליינר הזה הוא ממש שיחוק, גם כי הוא יפה וגם כי הוא מגיע עם שני גוונים נוספים במחיר זול במיוחד :)

    השבמחק
  9. הצללית הזו מעלפת, אבל היא לא משתלבת עם כל גוון. והאמת, זה המראה הכי מוצלח שעשיתי איתה. תמיד כשאני משלבת אותה עם גוונים אחרים נדמה שהיא נעלמת קצת...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...