יום ראשון, 14 ביולי 2013

סקירה בקטנה - קליניק פעמיים כי טוב!

בקליניק יצאו לאחרונה עם גרסאות משופרות לשניים ממוצרי הדגל של המותג - Chubby Stick Intense ו-DDML+!



על אהבתי ל-Chubby Stick של קליניק כבר כתבתי די הרבה בבלוג. עפרונות שפתיים שמנמנים הם לגמרי מוצר השפתיים האהוב עלי, ואלו של קליניק היו ההצצה הראשונה שלי לעולם השפתיים הצבעוניות (שכן עד אז הסתפקתי בלאבלו בלבד...). ובנוסף, הם זכו השנה בפרס מוצר הזהב 2013 של חברת מוצר השנה! שאפו גדול במיוחד :).



אחת ה"טענות" ששמעתי בעבר לגבי ה-Chubby Stick הייתה שהם לא מספיק פיגמנטיים ושצריך לחדש אותם הרבה במהלך היום, שכן הם לא עמידים. זה אף פעם לא הפריע לי כי אני לא אוהבת כיסוי אטום מדי גם ככה, והחידוש כל כמה שעות לא היה קריטי בעיניי, אבל לכל אלו שכן, הגרסא החדשה של ה-Chubby Stick, הלוא הם ה-Chubby Stick Intense, מיועדת במיוחד בשבילכן!




דבר החברה: "ארוז באותה אריזה צבעונית, דמויית עיפרון, הצ'אבי סטיק החדש Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm הוא השילוב האידיאלי בין שפתון לחות לכיסוי צבע אינטנסיבי יותר. כמות גדולה יותר של פיגמנטים מספקת צבע עז, בעוד שחמאות עשירות, שמנים ואנטי אוקסידנטים עוזרים להגן ולפנק את השפתיים עם לחות הנשארת לאורך זמן.
בנוסף לצבע העז, ה-Chubby Stick Intense מועשרים גם במרכיבים המזינים ומעשירים את השפתיים, כמו למשל: חמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו ושמן זרעי חוחובה".

לטעמי, המרגש על השפתיים הוא כמו שאר ה-Chubby Stick שיש לי אבל העמידות בהחלט משופרת ונמשכת לזמן ארוך יותר.



ה-DDML או - Dramatically Different Moisturizing Lotion הוא קרם הפנים האיקוני של חברת קליניק. זה הקרם שבעצם התחיל את המותג והיה המוצר הראשון שיוצר תחת השם Clinique.


התמונה מפה
באירוע ההשקה שאליו הוזמנתי, סיפרו לנו אנקדוטה חמודה על היווצרות המותג עצמו - המותג נוצר בשנת 1967 כשאסתי לאודר בכבודה ובעצמה, קראה מאמר שכתבה עורכת המגזין Vogue קרול פיליפס בשם - "האם אפשר ליצור עור נפלא?". במאמר ציטטה פיליפס את הדרמטולוג המוערך ד"ר נורמן אורנטרייך שדיבר על החשיבות של שגרת הטיפוח לעור שלנו. מהמאמר הזה בעצם נולדה קליניק שנה לאחר מכן, כמו גם שיטת שלושת השלבים המפורסמת של המותג שכוללת - ניקוי, טיהור ולחות.



ה-DDML הוא בעצם השלב השלישי (אבל לא האחרון) שקליניק מייעדים לטיפוח היומיומי שלנו. אחרי שמנקים את תאי העור המתים עם סבון ניקוי ומטהרים את העור עם מי פנים, צריך להחזיר לעור את הלחות שנעלמה ממנו. 
מכיוון שהקרם הזה יוצר באותה נוסחא מאז הקמתה של קליניק, לפני 45 שנים, נשאלת השאלה  - למה בעצם לשנות?
דבר החברה -  "העולם השתנה, טכנולוגיית טיפוח העור השתנתה. לכן גם אנו משתנים. קליניק חוקרת באופן תמידי מרכיבים חדשים וטכנולוגיות חדשות כדי לחדש את מוצריה ולהבטיח שלקוחותיה יקבלו את מקסימום היתרונות. יש מספר השפעות שיכולות לגרום לרגישויות בעור, כולל גורמים סביבתיים, שינויי אקלים, נסיעות, מחסור בשינה, אכילת מזון מעובד והתמודדות עם לחצי היום יום. כל אותם "פושעים" גובים מהעור מחיר. כמובילה בטיפול בדאגות עור, קליניק חשה אחריות ליצור נוסחה חדשה לקרם האהוב והאייקוני Dramatically Different Moisturizing Lotion, תוך כדי שמירה על האיכויות שהפכו אותו נערץ וחיוני עבור מיליונים ברחבי העולם".

השינוי הגדול בנוסחא של ה-DDML+ הוא בעצם כפול: 50% שיפור בלחות לכל היום, ו-54% שיפור במחסום הלחות של העור בתוך כ- 8 שבועות.





כדי להשיג את המשימה הכפולה – לספק מחסום לחות חזק של העור ולשפר את יעילות הלחות, קליניק שילבה בנוסחה טכנולוגיה חדשה עם מרכיבים שיש להם מורשת דרמטולוגית ארוכה ליצירת יעילות ונינוחות:
Phytofix הוא תערובת של זרעי חמניה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון העוזרים לחזק את מחסום העור, מעניקים גמישות ויכולת להתנגד ללחצים סביבתיים כדי להשיג מראה עור רענן. 
Hyaluronic Acid היתה בשימוש בדרמטולוגיה וברפואה לאורך שנים ויעילותה כמרכיב קושר-לחות הוכחה מחקרית. החומצה מיוצרת בגוף באופן טבעי ומסייעת לעור לשמר את הלחות.
גליצרין הוא מדלל ידוע המושך לחות אל העור. נחשב כ"היגרוסקופי" (מושך לחות מהאוויר), הוא סופג מים מהאוויר ולכן תורם להגברת כוח הלחות.



על האריזה רשום שהקרם מיועד לעור יבש או לעור מעורב/יבש. אני מצאתי שעל העור המעורב/שמן שלי הוא לא מתקבל כל כך טוב ומרגיש די כבד (לדעתי יותר יתאים לי ה-DDMG שהוא גרסאת הג'ל של המוצר, אבל מכיוון שאני לא אוהבת את הריח לא ניסיתי אותו), לכן העברתי את המוצר לחברתי אורית, שמשתמשת שנים רבות בקרם ה-DDML המקורי. לאחר התנסות של כמה שבועות, אורית סיפרה שבתחילת השימוש היה נראה שכמות הלחות באמת הוגברה, והעור הרגיש נעים יותר, אבל במרוצת הזמן התחושה התעדנה והעור מרגיש כמו שהרגיש בעבר עם השימוש ב-DDML המקורי. אני חושבת שזה דווקא אלמנט חיובי, משום שבאמת לא כדאי להתעסק עם משהו שעובד בהצלחה כל כך הרבה שנים. אולי אחרי 8 השבועות נראה שינוי משמעותי יותר :).

משהו חשוב נוסף - מכיוון שה-DDML+ לא מגיע עם SPF כלשהו, מומלץ להשתמש מעליו בקרם הגנה ייעודי עם מסנן קרינה. 

האם ניסיתן את ה-Chubby Stick Intense החדשים?
או את ה- +DDML המשופר?

5 תגובות:

  1. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח14 ביולי 2013 בשעה 18:30

    ממש אהבתי את האיפור :-)
    טרם יצא לי להתנסות בצ'אביז אבל אני מכורה למוצר המקביל של רבלון.
    הקרן המחודש נראה מעניין במיוחד ונראה לי שאני ארכוש אותו לאמא שלי שמאוד אוהבת את הקרם הזה.

    השבמחק
  2. אני ממש אוהבת את הגירסא המשודרת של צ'אבי, החלטה מבורכת! האיפור מקסים, כרגיל.
    הקרם של קליניק מחצ'קן אותי לצערי.

    השבמחק
  3. תודה רבה מותק!
    הצ'אבי פשוט מעולים, אבל די שונים מאלו של רבלון - פחות סטיינים אבל יותר לחותיים לדעתי

    השבמחק
  4. תודה מותק! אני חושבת שאם הייתי ממשיכה להשתמש בקרם הזה הוא היה מחצ'קן גם אותי, אבל העור שלי פשוט לא הסכים לקבל אותו בכל מקרה...
    האינטנסים ממש ממש טובים! אם לא היו לי כל כך הרבה מהרגילים ומהרבלון הייתי קונה כל כך הרבה מהם :)

    השבמחק
  5. זה הצ׳אבי סטיק אינטנס בגוון 07 broadest berry

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...