יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

איפור החג שלי - ראש השנה 2013!

אני מאוד אוהבת להתאפר לחגים ואירועים מיוחדים - בדרך כלל שעות האיפור שלי מתרכזות בהתארגנות בבקרים, ואז אני משתדלת לעשות הכל כמה שיותר מהר כדי לא לאחר לעבודה (מה שבד"כ לא הולך לי כמובן כי אני נהנית יותר מדי... :). אבל כשאני מתאפרת לארוחת החג אני מצילחה לשבת בנוחות ולא לדאוג שמא יגמר לי הזמן.



לאיפור החג שלי השנה קיבלתי השראה מהסרטון המקסים והאינפורמטיבי הזה של Goldiestarling שהיא אחת היוטיובריות האהובות עלי - היא יפיפייה, מוכשרת בטירוף ויש לה קול נעים במיוחד :).


הטכניקה שהיא מראה כל כך פשוטה אבל מאוד אפקטיבית. למרות שראיתי הרבה בנות ביוטיוב משתמשות בסלוטייפ כדי להשיג את הקו החד בזווית החיצונית של העין, עוד לא יצא לי לנסות את הטכניקה הזו בעצמי והסרטון הראה את השיטה הזו בצורה קלה ופשוטה שנראתה לי ממש יפה וכייפית לביצוע: פשוט מניחים את הסלוטייפ, לוקחים עיפרון קרמי ומטשטשים אותו בפינה החיצונית כלפי פנים לבדו ואחר כך עם צללית, מוסיפים צללית בהירה על גלגל העין עצמו מוסיפים אייליינר ומסקרה וסיימנו! כמובן שאני לא יכולה בלי להוסיף קצת צבע, אז החלפתי את השחור באחד הצבעים האהובים עלי - ירוק אמרלד והשתמשתי בשני מוצרים כדי להשיג אותו:


עפרונות העיניים של ג'ייד הם מהאהובים עלי והגוון הזה - Intense Green 302 הוא הראשון שקניתי והגוון שלו מחמיא במיוחד לעיניים שלי. לעפרונות הללו יש שני יתרונות עיקריים - הם רכים במיוחד כדי שניתן למרוח אותם בצורה חלקה אבל כשהם מתקבעים They're here to stay!
צירפתי לעיפרון הזה את צללית Loaded מפלטת ה-SMOKED של Urban Decay שממש לא מקבלת מספיק שימושים ברוטינת האיפור שלי לצערי...


המוצר השלישי שהשתמשתי בו הוא פיגמנט של מאק שקיבלתי בהחלפה עם קארין הלוא היא - MakeupLand. זו פעם ראשונה שהשתמשתי בפיגמנט מהסוג הזה - הוא מאוד גליטרי, גרוס גס יותר מהפיגמנט הנוסף האחר שיש לי של איל מיקיאג', שהמרקם שלו דקיק הרבה יותר. הנחתי אותו על שכבה של קונסילר (Wake Me Up של רימל שאני ממש אוהבת לאחרונה) והוא היה פחות אטום משרציתי. בפעם הבאה אני צריכה לנסות אותו עם מברשת רטובה או עם הדורוליין של אינגלוט (שאני חייבת לציין שדי איכזב אותי וככל הנראה יופיע בפוסט מאכזבי איפור שאני מתכננת בקרוב...). אני חייבת לציין שבניגוד למה שצפיתי, הפנים שלי לא היו מכוסות בנצנצים בסוף הערב ונראה שרובם נשארו במקומם על העפעפיים!



המסקרה שבחרתי למראה הזה היא מסקרת BOLD החדשה של קרליין. אני אפרסם עליה סקירה בקרוב, אבל רק אספר ואומר שאני ממש ממש אוהבת אותה ואת האפקט שהיא נותנת...


(סורי על המבט האינטנסיבי הזה - קצת קשה להצטלם כשנוזפים בך על כך שאת גורמת לכולם לאחר לארוחת החג :)
השפתון שהשתמשתי בו הוא לא אחר מ - Big Bang מסדרת האפוקוליפסים של רימל, שנקנה בהמלצתה החמה (שלא לדבר על דירדור חסר מצפון) של אחת, Essiebutton, בלוגרית/יוטיוברית קנדית מקסימה שחיה באנגליה, ששילבה אותו בסרטון שלה בו היא דיברה על השפתונים האדומים האהובים שלה ואני די בטוחה שהסרטון לא הספיק להסתיים אפילו לפני שקיבלתי את אישור ההזמנה שלי באימייל!

המייקאפ הנבחר לערב היה ה-Long Wear Even Finish Foundation של בובי בראון שאותו פידרתי כהרגלי עם ה-Blot Powder של מאק. את הסומק Equilibrium של מאק (שלצערי לא ממש רואים בצילום), הנחתי עם מברשת חדשה אצלי באוסף - Powder Brush של חברת Antonym.


Antonym היא חברה חדשה יחסית בשוק הקוסמטיקה והיא הוקמה לפני מספר שנים במיאמי שבארה"ב על ידי המאפרת ואלרי ג'יראיו. 
דבר החברה: "החברה דוגלת בשמירה על הסביבה ועל החי, ולכן המוצרים כולם לא נוסו על בעלי חיים ופותחו בטכנולוגיות אקולוגיות המיטיבות עם עור הפנים ושומרות על כדור הארץ. אריזות המוצרים נטולות פלסטיק ועשויות מבמבוק ואלומיניות - כמידות וחוזק ללא פגיעה בטבע. מברשות האיפור הן היפו-אלרגניות ומתאימות לעור רגיש. הן עשויות שיער סינתטי איכותי ללא שימוש בשיער מן החי."


קיבלתי ארבע מברשות להתנסות כשהייתי באירוע של החברה בחודש שעבר, ולמרות שהמברשת הזו מיועדת לפודרה, מצאתי שאני מעדיפה להשתמש בה דווקא להצללות על עצמות הלחיים, מתחת לסנטר ועל הרקות. בגלל הצורה שלה שנוטה קצת לאובלית יותר מלעגולה, היא מצליחה להניח קו ברור של חומר מתחת לעצמות הלחיים וגם לטשטש אותו בצורה מוצלחת מאוד לטעמי. בנוסף לכך היא אחת מהמברשות הרכות ביותר שהרגשתי מימיי, שזה בונוס נפלא בהחלט!


מברשת נוספת של Antonym שהשתמשתי בה באיפור הזה היא מברשת העיפרון של החברה ה - Large Pencil Brush. זו מברשת עיפרון גדולה יחסית ויותר קשיחה מה-219 של מאק למשל. בגלל שהיא פחות עדינה אני מעדיפה להשתמש בה על העפעף העליון ולא כל כך על התחתון, והיא מעולה לטשטוש של מוצרים קרמיים (כמו העיפרון או צלליות Color Tattoo של מייבלין) אבל עושה עבודה נפלאה גם עם מוצרי אבקה.


את הקונסילר הנחתי עם עוד מברשת חדשה (יחסית) באוסף שלי - Precision Flat Angles P88 של סיגמא.

עברתי כבר כמה וכמה מברשות לקונסילר, ומכיוון שבחודשי הקיץ התחלתי להשתמש בקונסילר נוזלי ולא מוצק, רציתי מברשת שתתאים יותר לפיזור שלו על חלקים גדולים יותר בפנים (כמו הלחיים למשל). המברשת הזו של סיגמא לא נראית יותר גדולה מה-Eye Kabuki Brush של Everyday Minerals שקניתי באייהרב (ושאיתה השתמשתי לקונסילר מתחת לעיניים - Fake Up של בנפיט), אבל בגלל שהיא פחות דחוסה היא מצליחה להשתלט על איזורים נרחבים יותר בהצלחה רבה.



מקווה שנהניתן מהפוסט ה(מאוד) ארוך הזה.
אני הכי אוהבת לכתוב פוסטים שבהם אני יכולה
לשתף קצת מהחוויות האיפוריות שלי איתכן :)

האם ניסיתן את המברשות של Antonym? מה חשבתן על מראה החג שלי?
אשמח לשמוע מכן בתגובות!

תגובה 1:

  1. אני ממש אוהבת איפור ירוק, וכמובן שLoaded אהובה עליי במיוחד (אני הולכת הרבה עם מראה דומה המבוסס עליה לצד עיפרון ירוק של בורז'ואה).

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...