יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

Out with the Old & In with the New!

אחד הפוסטים או סרטונים שאני הכי אוהבת לקרוא/לראות הם פוסטי ה-Empties, בהם הבלוגרית שומרת באדיקות את כל האריזות של המוצרים שאותם סיימה במשך החודש וחולקות את רשמיה עליהם. החלק שהכי מעניין אותי בפוסטים הללו הוא המסקנה הסופית לגבי המוצרים - האם הם ייקנו מחדש או שמא הבלוגרית רק חיכתה שיסתיימו כבר... מכיוון שאני לא נוטה לסיים הרבה מוצרים, ואלו שאני כן מסיימת קצת משעממים לטעמי, חשבתי שאעשה משהו קצת שונה ואראה לא רק את המוצרים שסיימתי אלא גם את אלה שיחליפו אותם!





הקונסילר הראשון שאי פעם קניתי הוא ה-Studio Finish Concealer של מאק ומאז יצא לי לנסות כמה וכמה קונסילרים אחרים ורק עכשיו אני בעצם מגיעה לסוף שלו. הוא היה פתיח מעולה לטעמי לתחום הקונסילרים, יש לו מרקם קרמי עדין, לחותי במקצת, עם כיסוי בינוני עד מלא, וגם הגוון שלו התאים לי בדיוק ברוב חודשי השנה. הבעיה היחידה שיש לי איתו היא שאם אני לא משתמשת בפריימר הוא לא עמיד במיוחד כשאני מניחה אותו בכל מקום שהוא לא מתחת לעיניים, כלומר על הלחיים או הסנטר שלי, שם הוא נוטה להיעלם אחרי 4-5 שעות בערך...





כשהבנתי שה-Studio Finish מגיע לסיומו רציתי לחפש לו תחליף הולם אבל זול יותר, ולכן כשהייתי באמסטרדם קניתי שני קונסילרים של המותגים הזולים יותר שנמכרים שם  - Essence ו-Catrice. 
הדואו של Essence דומה יותר בצורתו לזה של בובי בראון, אבל מכיל שני קונסילרים (במקום קונסילר ופודרה). הוא הרבה פחות שמנוני במרקם שלו מזה של בובי בראון אבל הוא לא נטמע בעור בצורה יפה כמו ה-Studio Finish. הקונסילר של Catrice גם הוא נעים על העור אבל הוא מאוד בולט במרקם שלו וממש "רואים" אותו.
אחרי שהגעתי למסקנה שהסיבה שגם ה-Studio Finish וגם אלו של Essence ו-Catrice לא עבדו היא שהמרקם הלחותי שכל כך נעים ומתאים לאיזור העדין שמתחת לעיניים, לא ממש עובד על שאר הפנים, ולכן הקונסילר שבחרתי לבסוף כתחליף שונה בתכלית מה-Studio Finish: ה-Wake Me Up Concealer של חברת Rimmel London הוא קונסילר נוזלי, לחותי מאוד, עם כיסוי קל עד בינוני. הגוון שיש לי הוא 003 Clasic Beige ואני מחפשת בנרות את הגוון הבהיר ביותר אבל משום מה הוא כל הזמן לא במלאי ב-ASOS.com שהוא האתר היחיד שבו מצאתי אותו במחיר נורמלי :).



בעוד שהקונסילר של מאק לא מתאים לי לשימוש על איזורים שונים בפנים, הקונסילר של רימל מצויין לי להסתרת האדמומיות על הלחיים ובאיזור האף והוא גם נשאר על העור למשך 6-8 שעות, עם פידור קל במהלך היום. בהתחלה קצת חששתי שהוא ידגיש את הקמטוטים מתחת לעיניים, אבל בגלל שהמרקם שלו מאוד דק וקל הוא מצליח (בעזרת קרם עיניים ופריימר כמובן) להאיר את האיזור ולהישאר יחסית חלק ולא להיכנס לכל קמט וקמט (כמו ה-Line Smoothing Concealer של קליניק שעושה הכל חוץ ממה ששמו מרמז, וכשהשתמשתי בו הרגשתי כאילו יש לי ממש "חריטות" מתחת לעיניים....).



את הסומק Equilibrium של מאק קניתי כשיצא בקולקציית MAC Me Over לפני יותר משנתיים, והשתמשתי בו ממש עד סופו! בגלל שיש לי אדמומיות קבועה בלחיים אני לא ממש משתמשת בסמקים, אלא אם כן אני מניחה מייקאפ עם כיסוי גבוה במיוחד שמעלים את האדמומיות לחלוטין, מה שלא ממש קורה. לכן אהבתי להשתמש בסומק הזה להצללות מכיוון שהוא נתן לפנים שלי את ההדגשה אותה רציתי מבלי להיראות כתמי או בוצי והתאים לכל מראה שרציתי. 



על המחליף של Equilibrium כבר כתבתי בפוסט ה-HAUL שלי ועכשיו שהתחלתי להשתמש בו בצורה יותר סדירה (כלומר כל יום) אני מאוד שמחה שבחרתי בו. כשקיבלתי אותו הסווצ'תי אותו מול ה-Equilibrium וקצת חששתי כי הוא נראה יותר אפרפר/צהבהב מהסומק של מאק אבל למזלי על הפנים הם נראים די זהים :).



את ה-Advanced Time Zone Wrinkle Eye Cream של אסתי לאודר קיבלתי לסקירה בתחילת השנה ובהתחלה לא כל כך התלהבתי ממנו כי הוא היה לי טיפה כבד על העור (אפילו העברתי אותו לתקופה לאמא שלי שמאוד נהנתה ממנו אבל היא לא מהמתמידות בשימוש של מוצרי קוסמטיקה :). אחרי שראיתי וקראתי בכל מיני מקומות שדווקא קרמים מהסוג הזה מומלצים לאלו מאיתנו עם עור דקיק וקמטוטים לרוב מתחת לעיניים, התחלתי להשתמש בו שוב בבקרים כהכנה לקונסילר (ובתוספת פריימר מעליו שתיכף אדבר עליו) והוא הפך את המריחה של הקונסילר לאחידה יותר ונתן תחושה נעימה עד מאוד לאיזור היבש (מאוד!) היחיד בפנים שלי.




הפסקתי להשתמש בו יחסית לאחרונה, רק כי קיבלתי את ה-Garnier Ultra Lift שנראה מגניב מאוד בבקבוק ורציתי לנסות אותו. האלמנט היחיד שלא אהבתי בקרם של אסתי לאודר הוא שהוא מגיע בצנצנת ולא בשפופרת או עם משאבה, מה שהצריך שימוש בצמרונים קוסמטיים להוצאת החומר בכל פעם שהשתמשתי בו. הקרם של גרנייה מגיע בבקבוקון קטנטן עם משאבה נוחה שמוציאה בכל לחיצה כמות שמספיקה בדיוק לפעולה הנדרשת.
ה-Ultra Lift לא נותן את אותה כמות לחות כמו הקרם של אסתי לאודר אבל התוצאה של מריחת הקונסילר (שהיא המדד היחיד שמעניין אותי, בעיקר כי אני לא מאמינה לכל ההבטחות להעלמת קמטים ויצירת "זוהר" כזה או אחר עם השימוש במוצרים קוסמטיים) היא די זהה ונראית מצויין בעיניי. 
יצא שהפסקתי להשתמש בקרם של אסתי לאודר בבקרים כשהוא היה כמעט גמור אז עכשיו אני עובדת על לסיים אותו כשלב אחרון בשגרת הטיפוח הלילית שלי, ומצאתי שהוא ממש נעים ומפנק בסוף היום.


בסבון הפנים של קאמדיס אני משתמשת כבר מעל לשנתיים ורכשתי אותו פעם אחר פעם. כשכמעט ונגמרה לי השפופרת האחרונה הלכתי לחנות לקנות אחת חדשה ומסתבר שבזמן שהשמשתי לתומי בסבון האהוב עלי, קאמדיס הלכו ושינו אותו! בהתחלה חשבתי ששינו רק את האריזה אז לא הייתי מודאגת יותר מדי, אבל אז הרחתי אותו והריח גם השתנה. מכיוון שעדיין לא סיימתי את השפופרת הנוכחית עוד לא התחלתי להשתמש בחדשה אז  בינתיים אני מקווה לטוב :).




אני חושבת שזה לא יפתיע אף אחד אם אספר לכם שחברת הטיפוח האהובה עלי היא קליניק. יש מעט מוצרים של החברה שלא התאימו לי או שלא עבדו עם שגרת הטיפוח שלי. לפני יותר מחצי שנה קניתי את הקרם הזה - Superdefense Age Defense Moisturizer SPF 25 מכיוון שמאסתי בשימוש של קרם פנים וקרם הגנה מהשמש בבקרים, כי למה להשתמש בשני מוצרים אם אפשר לצמצם שני שלבים לשלב אחד? אהבתי מאוד להשתמש בקרם הזה, הוא נתן מספיק לחות לעור שלי מבלי להכביד עליו (כמו שהרבה קרמי פנים עושים לטעמי, במיוחד אלו עם הגנה מהשמש) ונטמע בעור במהירות יחסית. אני יודעת שהרבה אנשים חושבים ש-SPF25 לא מספיק, אבל מכיוון שאני לא מבלה את רוב זמני בחוץ אני חושבת שיהיה בסדר. כמו קרם העיניים של אסתי לאודר, הדבר היחיד שלא אהבתי בקרם הזה היה שהוא מגיע בצנצנת ולא בשפופרת. 




כשהגיע הזמן לקנות קרם חדש התלבטתי די הרבה, בעיקר מכיוון שהמחיר של הקרם לא זול (כ-350 ש"ח לפני מבצעים), אז אחרי קצת מחקר, החלטתי לקנות את קרם הלחות והגנה של ד"ר פישר מסדרת ה-YOUNG שלהם, ושמחתי מאוד כי מצאתי תחליף מוצלח ביותר שגם בא עם משאבה!
הקרם של ד"ר פישר מיועד לעור צעיר והוא מכיל מרכיבים שאמורים לטפל בנקבוביות ולאזן את הפרשת הסבום בעור כדי לתת מראה מאט. אני מאוד נהנית מהשימוש בו וחושבת שבשביל המחיר שלו הוא בהחלט היה קנייה מוצלחת. 



מכיוון שאני לא משתמשת במייקאפ על בסיס יומיומי, פריימרים לפנים לא ממש עניינו אותי. המצב הזה השתנה כשקראתי איפושהו שכדי לעזור לקונסילר להימרח כמו שצריך ולא להכנס לקמטוטים מתחת לעיניים, ניתן למרוח באיזור הזה פריימר כדי שיחליק את הקמטוטים ויהווה בסיס חלק ונעים לכל מה שיבוא מעליו.
כשקניתי את ה-Pore Refining Solutions Instant Perfector לא ממש ידעתי מה לעשות איתו. ניסיתי להשתמש בו כפריימר באיזור האף כדי להסתיר את הנקבוביות שם ומעליו להניח קונסילר, מה שלא ממש עבד לצערי, כנראה בגלל שהנקבוביות שלי בולטות מדי או פתוחות מדי. לעומת זאת, אחרי שהתחלתי להשתמש בו באיזור שמתחת לעיניים הוא נכנס לשגרת האיפור שלי וממש הקפדתי עליו בכל פעם שהתאפרתי, לכן הצלחתי לסיים אותו :). הוא פשוט הצליח למלא את הקמטוטים והקונסילר נשאר במקומו ולא בתוך הקמטוטים לזמן ארוך קצת יותר.



גם פה קראתי ושמעתי הרבה על המוצר המחליף - The POREfessional של חברת Benefit, שסינג'רתי חברה להביא לי מחו"ל. המרקם של שניהם די דומה אבל זה של בנפיט קצת פחות דחוס ויותר קרמי, מה שעוזר במריחה שלו, בעיקר על איזורי הפנים. היתרון של המוצר של בנפיט הוא שהוא גם מתפקד מעולה בתפקיד העיקרי שלו שהוא לשמור על העמידות של מייקאפים או כל מוצר פנים אחר - קונסילר, BB קרם או מייקאפים לא עמידים, ועוזר להשאירם במקומם כל היום.



כפי שכתבתי בפוסט הטיפוח האחרון שלי, קרמים למיניהם מעולם לא היו כוס התה שלי, אבל מאוד אהבתי את סדרת ה-Intensive Rescue של וזלין שממנה קניתי גם את קרם הידיים וגם את קרם הרגליים. שניהם בעלי ריח מינורי ביותר (כמו שאני אוהבת), נספגים מהר ומשאירים תחושה נעימה במיוחד.
מבחינת התחליפים, למרות שהקרם של ניוטרג'ינה (שכתבתי עליו בפוסט הזה) מיועד לרגליים, מצאתי שהוא הרבה יותר מוצלח בשבילי כקרם ידיים כי הוא נספג כל כך מהר ומשאיר אחריו ידיים רכות במיוחד.



את קרם הרגליים החליפה חמאה הגוף של אהבה שקיבלתי לסקירה. החמאה היא חלק מסדרת ה-Mineral Botanic של החברה וקיבלתי אותה בריח לוטוס וערמונים שנשמע קצת מוזר אבל מתקבל כמעין שילוב מעניין בין אגוזי ופרחוני שאני מאוד אוהבת כי הוא יחסית נייטרלי לטעמי. המרקם של החמאה נעים, לא כבד מדי והיא נספגת יחסית מהר.



ולבסוף, על מי הפנים של Humphrey's שקניתי ב-iHerb גם כתבתי באותו פוסט טיפוח, ועכשיו שכמעט סיימתי אותם אני יכולה להגיד שהם היו סבבה, נתנו לעור שלי הרגשה טובה אבל הסיבה שאני לא אקנה אותם מחדש היא פשוט בגלל שאני לא מרגישה שום שינוי בעור שלי אם אני משתמשת בהם לבין אם אני לא משתמשת בהם. כלומר, מצב העור שלי זהה גם אם אני משתמשת בהם וגם אם לא, ומכיוון שהמטרה שלי בבקרים היא לצמצם את ההתארגנות כמה שיותר, אני מרגישה שזה שלב לא נחוץ כרגע לעור שלי.





מסתבר שסיימתי לא מעט מוצרים לאחרונה, ושמחתי לחלוק אותם איתכן!
האם ניסיתן את המוצרים שסיימתי? או את אלו שהתחלתי להשתמש בהם?
אשמח לשמוע מכן בתגובות :)

2 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את הרעיון של לכתוב גם על המוצרים שמחליפים את החדשים!
    המוצר שמאוד סיקרן אותי הוא קרם הפנים של ד"ר פישר אבל מאחר שלאחרונה קניתי שוב את הקרם של אסתי לאודר בו אני משתמשת לא נראה לי שאבחן אותו בקרוב...
    תהני מההתחדשויות!

    השבמחק
  2. אני דווקא הצלחתי להתחבר לקונסילר הזה של אסנס והוא באמת מזכיר את של בובי בראון. קרם הלחות של דר פישר זה הקרם החדש שלי והתחלתי להשתמש בו ממש לא מזמן כי נגמר לי הקרם בקבןע של ניוואה והחלטתי להחליף.. וגם אני רכשתי עכשיו את הפורפשונל של ביט אך טרם קיבלתי אותו.. שמעתי עליו הרבה דברים טובים. פוסט מעולה מהנה ושימושי! :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...