יום שלישי, 26 בפברואר 2013

Estee Lauder Blue Dahlia - Review!

צלליות כחולות תמיד נחשבות לבעייתיות בעולם האיפור - כשמשתמשים בהן בצורה לא נכונה הן יכולות לגרום למראה של בוקס בעין, בעיקר בגלל השילוב שלהן עם הכהויות והורידים הטבעיים של העור.
אני מאוד אוהבת צלליות כחולות ומוצאת שניתן ליצור איתן מראות מאוד מיוחדים, לא משנה מה צבע העיניים שלנו (והוכחה לכך ניתן לראות בשפע הפוסטים שלי בגווני הכחול!). החשיבה שלא כדאי להשתמש בצלליות כחולות עם עיניים כחולות או ירוקות מיושנת בעיניי וכל עוד עושים את זה בדרך הנכונה, אפשר בהחלט ליצור מראות מוצלחים!
לאחרונה קיבלתי לסקירה פלטה של אסתי לאודר בשם Blue Dahlia, שיצאה כחלק מקולקצייה בעלת אותו שם אי שם ב-2010.
התמונה מפה

יום שישי, 22 בפברואר 2013

Lip Product of the week - MAC Mall Madness Lipglass!

מאחר והתחלתי להשתמש ביותר ויותר מוצרי שפתיים לאחרונה, החלטתי לפתוח פינה חדשה בבלוג - מוצר השפתיים של השבוע! בפינה הזו אראה מוצר שפתיים אחד (שפתון, ליפגלוס או באלם כלשהו) שאהבתי במיוחד השבוע או שרציתי לחלוק את התרשמותי ממנו...
ואין יותר נחמד מקולקצייה חדשה ממאק כדי לפתוח את הפינה החדשה!

יום חמישי, 21 בפברואר 2013

יום שלישי, 19 בפברואר 2013

ארנבונים, איפור ומה שביניהם...

התמונות מפה
כבר הרבה שנים שנושא הניסויים מטריד אותי, פחות או יותר מאז שגיליתי שלוריאל ודאב, שתי חברות שהמוצרים שלהן קיבלו מקום של קבע באמבטיה שלי, מצהירות שהן מנסות את מוצריהן על בעלי חיים. אני לא אכנס לעניין הטכני, אבל יש לחברת PETA אתר מאוד מפורט ובו רשימות שונות של חברות שכן מנסות, כאלו שלא וכאלו שמנסות לעשות שינויים בנושא (אתר נוסף עם רשימה טובה ניתן למצוא פה). המשבר הגדול בכל הקשור למוצרי איפור וניסויים הגיע בשנה שעברה (או לפחות הגיע אלי בשנה שעברה...) כאשר התברר שכל חברה שמשווקת את מוצריה בסין מחוייבת על פי החוק הסיני לנסות את המוצרים (או החומרים שמהם מורכבים המוצרים) על בעלי חיים על מנת קבל רשות למכור אותם שם (פוסטים מצויינים בנושא ניתן למצוא אצל יעל יעקבי פה ופה). משמעות הדבר היא שהרבה חברות ששנים היו ב-"רשימה הלבנה" של PETA עברו בעצם ל-"רשימה השחורה" (חברות שכוללות את מאק, בובי בראון, קליניק וכל חברה שנמצאת בקונצרן אסתי לאודר למשל).

יום רביעי, 13 בפברואר 2013

GAYA Mineral Makeup - 2013 Review!

על האיפור המינרלי של GAYA כתבתי כשהתנסיתי במייקאפ שלהם לפני יותר משנה ולאחרונה הוזמנתי לפתיחת החנות החדשה של המותג בקניון הזהב בראשל"צ. 

צילום: מאור עטיה

יום ראשון, 10 בפברואר 2013

New Maybelline Color Tattoos & Giveaway!

הרבה זמן לא היה פוסט על צלליות ה-Color Tattoo של מייבלין, ואין סיבה טובה יותר מאשר להראות שני גוונים חדשים שהגיעו לאחרונה ארצה!

יום רביעי, 6 בפברואר 2013

My Everyday Makeup Basics!

לפני כמה שבועות פירסמו סקר בפורום איפור בתפוז ובו שאלו מהו הקיבעון האיפורי שלך? כשהתחלתי לחשוב על הנושא, הגעתי למסקנה שהקיבעון הגדול שלי הוא בעצם שגרת הבסיס שלי - השלבים שאותם אני עושה מדי יום על מנת להכין את העור לחלק המרכזי באיפור שלי, העיניים. באיפור העיניים אין לי בכלל קיבעון ונדיר שאני חוזרת על אותו מראה פעמיים (חוץ ממראה אחד די ספייציפי שהוא המראה שלי לימים בהם אני מאוד קצרה בזמן ואין לי אפשרות להשקיע יותר מדי, אבל זה כבר פוסט נפרד). לעומת זאת, איפור הפנים שלי כמעט ולא משתנה ואני משתמשת באותם מוצרים פחות או יותר על בסיס יומיומי.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...