יום שישי, 29 במרץ 2013

FOTD 18.3.2013 - Blue Liner & GIVEAWAY!

מכיוון שאני מאוד אוהבת התנסויות שונות עם אייליירים מעניינים, הפעם בחרתי להראות מראה עם אייליינר כחול!


יום שלישי, 26 במרץ 2013

יום שישי, 22 במרץ 2013

My Week with L'Oreal Color Riche Palettes!

הפוסט הזה הוא פוסט נוסף בסדרת "השבוע שלי עם..." בו אני בוחרת פלטה מסויימת ומשתמשת בה ליצירת כמה מראות איפור שונים. הפוסט הזה יהיה שונה במקצת, בגלל שנשלחו אלי לסקירה חמש פלטות שונות של לוריאל מסדרת COLOR RICHE LES OMBRES והשתמשתי בכל אחת מהן כדי ליצור שני מראות!


יום שני, 18 במרץ 2013

Video Tutorial - Spring Makeup!

אני מאוד אוהבת איפור בצבעים בוהקים, ובמיוחד עכשיו לעונת האביב המתקרבת, מתחשק לי יותר ויותר לשחק עם צבעי הצלליות שלי! 

יום שישי, 15 במרץ 2013

MAC Spring/Summer 2013 Trends!

תצוגות האופנה לעונה הנוכחית (אביב-קיץ 2013) התרחשו אי שם בספטמבר של שנה שעברה, אבל הטרנדים שנראו על המסלולים רלוונטיים במיוחד לעכשיו!

יום שישי, 8 במרץ 2013

My Betty & Veronica Experience!

בהמשך ישיר לפוסט הקודם על קולקציית "הבנות של ארצ'י" של מאק, בשבוע האחרון נערכו בסניפים נבחרים אירועי השקה ובהם איפרו המאפרים המוכשרים של מאק כל אחת לפי בחירתה - האם את בטי או ורוניקה?


כשחברה טובה שלי שאלה אותי בשבוע שעבר אם בא לי להצטרף אליה, כמובן שלא היססתי ושתינו פיזזנו לנו (עד כמה שאפשר לפזז בתשע וחצי בבוקר ביום שישי) לדיזינגוף סנטר!
מכיוון שבתפיסה שלי אני יותר בטי, ולמרות שהגוונים הסגולים היו בקולקצייה של ורוניקה, ביקשתי מהמאפרת החמודה טלי לאפר אותי דווקא עם פלטת הצלליות של בטי, שנראתה לי קצת משעממת ורציתי לדעת מה ניתן לעשות איתה, והנה התוצאה:

יום חמישי, 7 במרץ 2013

סקירה בקטנה - מהדורת טיפוח!

כפי שאתן יודעות, אני לא נוטה לשנות יותר מדי את שגרת הטיפוח שלי. ברגע שאני מוצאת מוצרים שעובדים, אני די נשארת איתם עד שהם מפסיקים לעבוד :). בזמן האחרון קיבלתי כמה מוצרים להתנסות ובחרתי כמה נשים מקסימות מחיי האישיים ונתתי להן את המוצרים כדי לקבל את חוות דעתן!


מימין למעלה עם כיוון השעון: סדרת SABON Girlfriends, ג'ל ניקוי Pure Active של גרנייה, קרם עיניים מסדרת Advanced Time Zone של אסתי לאודר וסרום מתקן של בובי בראון.

יום שבת, 2 במרץ 2013

The Magic of Eyeliner!

אחד הדברים שמאוד תיסכלו אותי במהלך השנים, היה חוסר היכולת שלי לצייר אייליינר בצורה שאהבתי. כל הסוגים שניסיתי לא ממש עבדו עם מבנה העין שלי או עם כישורי הקוארדינציה המוגבלים ביותר שלי... כל זאת ועוד, עד שגיליתי את יוטיוב ואיתו את ההתחלה של הסיפור שלי עם האייליינר - האייליינר ג'ל!
אחרי שמצאתי את המרקם הנכון בשבילי הדבר הבא היה למצוא את המברשת שאיתה אוכל לעשות את האייליינר המושלם בשבילי. ניסיתי כל כך הרבה מברשות - בהתחלה ניסיתי את 263 ו-266 של מאק (כי כשהתחלתי לצפות בסרטונים ביוטיוב הייתי בטוחה שאין חברות אחרות בעולם) אבל לא הצלחתי להגיע לקו דק כמו שרציתי. אחריהן ניסיתי מברשות אייליינר קלאסיות, 209 ו-210 גם של מאק, שהיו דקות מספיק אבל לא קשיחות מספיק בשבילי, ולא הצלחתי לצייר איתן קו רציף ואחיד. ואז היא הגיעה - מברשת קטנטנה ומושלמת של ביוטיקר בשם S170!
אחרי שהרגשתי בטוחה מספיק עם האייליינר ה"רגיל" רציתי לנסות סוגים שונים של אייליינרים ואין מקום מתאים יותר לניסיונות מאשר ביוטיקר :).




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...