יום חמישי, 27 ביוני 2013

איך גיליתי מחדש את צלליות מאק שלי!

אני זוכרת את הפעם הראשונה שנכנסתי למאק וביררתי כמה תעלה פלטה שלמה של 15 צלליות. הייתי בתחילת דרכי האיפורית ועוד לא הכרתי את עולם הקניות באינטרנט ובכלל לא ידעתי שיש אפילו אפשרות לקבל הנחת מאפר בחנויות וההוצאה נראתה לי אסטרונומית... את כל המידע שהיה לי באותו הזמן על הצלליות של מאק קיבלתי מסרטונים של Pixiwoo ושל יוטיובריות אחרות, והיה נראה שהן כל כך זולות מכיוון שהיו להן כמויות ענק של צלליות - פלטות על פלטות שלמות! בדיעבד אני יודעת שחלקן מאפרות, חלקן עבדו במאק וחלקן גרות בארה"ב ששם ב-Back2Mac אפשר לקבל גם צללית או גלוס ולא רק שפתון כמו בשאר העולם :) (למי שלא מכירה, Back2Mac היא תוכנית במאק שבו אם מביאים 6 אריזות ריקות ניתן לבחור מוצר במתנה).
במרוצת הזמן קניתי כמה וכמה מהצלליות של מאק - חלקן בחו״ל, חלקן בסטרוברי, חלקן באיביי (לפני שלמדתי לזהות זיופים :) וחלקן גם בארץ. לבסוף הגעתי למצב שבו היו לי כ-30 ומשהו צלליות מאק...

יום שבת, 22 ביוני 2013

סקירה בקטנה - אייליינרים נוזליים מקולקציית האביב של פופה!

לפני כמה חודשים קיבלתי אימייל ובו פרטים על קולקציית האביב של פופה לשנת 2013, וכרגיל התעלפתי מהאימג'ים וחיכיתי שהקולקצייה תגיע לחנויות כדי שאוכל לראות אותה בעצמי. וכך, טיול יומולדת קצר (בחודש שעבר) לסופר פארם בשעת לילה מאוחרת גילה לי שהקולקצייה מהממת ביופייה ולא התאפקתי ורכשתי את שני האייליינרים הנוזליים שיצאו איתה!

יום ראשון, 16 ביוני 2013

סקירה בקטנה - מייקאפ קולורסטיי של רבלון!

אחד האתגרים במזג האוויר הקייצי שמתחיל להראות את אותותיו לאחרונה, הוא נושא עמידות האיפור שלנו. אחת התחושות האיומות ביותר בעיניי היא התחושה של מייקאפ שנוזל מהעור או של אייליינר או מסקרה שלא בדיוק נשארים במקומם...
לאחרונה יצא לי לנסות את אחד ממוצרי ה-Holly Grail של הרבה מהמאפרות/חובבות איפור בארץ - מייקאפ Colorstay של רבלון!

יום שישי, 14 ביוני 2013

סרטון איפור - מראה קשת בענן A Rainbow Makeup Look Tutorial!

הסרטון הזה היה בעצם ניסיון משחק שלי עם פלטת צלליות שיש לי כבר הרבה זמן, פלטת 120 הגוונים!


יום שבת, 8 ביוני 2013

YOUTUBE Inspired Faces of the Week!

אחד הדברים האהובים עלי הוא צפייה בסרטוני איפור ביוטיוב. יש המון המון בנות מוכשרות (חלקן יותר וחלקן פחות) שפשוט נותנות לי השראה למראות האיפור היומיומיים (ולפעמים הממש לא יומיומים) שלי. בכל פעם שאני מוצאת סרטון עם מראה שנראה לי מעניין או ייחודי, אני שומרת אותו פתוח בדפדפן שלי ובכל פעם שאני "נתקעת" ואין לי השראה לאיפור הבוקר שלי, אני פשוט פונה אליהם ומוצאת משהו מעניין! יצא לי לעשות כמה וכמה מראות שכאלה, ורציתי לרכז אותם בשבילכן בפוסט אחד!

יום שבת, 1 ביוני 2013

Just A little Lip Part 2!

לפני שנה וקצת התחלתי לגוון קצת את אוסף האיפור שלי ולערימות הצלליות שלי הוספתי גם כמה מוצרי שפתיים, שעד אז היו בבחינת שלב אופציונאלי באיפור היומיומי שלי. ואחרי שקיבלתי טעימה קטנה הרי ברור שאני ארצה עוד ועוד :).
אז עדיין יש לי יותר צלליות משפתונים, אבל החלק הזה של האוסף שלי גדל בהתמדה ורציתי לחלוק איתכן כמה סוגים חדשים (יחסית ובשבילי) של מוצרי שפתיים!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...