יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

את אתר גילטי כבר הכרתן? אז הגיע הזמן להכיר!

אתר Guilty נפתח לפני כמה וכמה חודשים ואני חייבת לומר שבהתחלה היו לי הסתייגויות לגביו - לא אהבתי את העובדה שנמכרים בו מוצרים חו״ליים שניתן להשיג באתרים אחרים במחירים נמוכים בהרבה ולא הבנתי למה כדאי לקנות בו.
ואז הייתי בהשקת החגים של האתר והכל השתנה...


מסתבר שהפוקוס של האתר הוא כלל לא על המותגים הללו שלא נמכרים בארץ, אלא במותגים שכן נמכרים פה במחירים אטרקטיביים ביותר, במטרה פשוטה של לספק חוויית קנייה טובה יותר ללקוחות שלהם.
כשרציתי לקנות גוון נוסף לג׳ל הגבות של OFRA (שעליו כתבתי בפוסט הזה), עשיתי קצת השוואת מחירים ומצאתי שהמחיר שלו באתר Guilty אכן היה הכי נמוך מבין כל האתרים שבהם נמכרים המוצרים של המותג (כנ״ל גם ברונזר הפירמידה שהראיתי באותו פוסט שנמכר ב-214 ש״ח בלבד!).

אחד השירותים היותר נחמדים שגיליתי שיש באתר הוא שירות מתנות בהתאמה אישית - לקוחות פונים אל יועצת המתנות של האתר, מעבירים פרטים ו/או תמונות של מקבל המתנה והיועצת מכינה להם הצעות למארזי מתנה בהתאמה אישית, והכי טוב - השירות ניתן בחינם! ניתן להתייעץ לגבי התאמת מוצרים, וכן לקיים שיחות שירות לאחר הקנייה, במייל service@guilty.co.il או בשיחת חינם 1-800-5000-47. 
בנוסף, מפעילים ב-Guilty בלוג/ערוץ יוטיוב ובו מנחה גליה תורן חן המהממת נשים מכל מיני תחומים בחיים (בלוגריות, יוטיובריות, עורכת דין למשל וכו׳) שמדברות על מה שחשוב לנו הנשים! 

המברשת בתמונה היא של חברת מיקיילה, חברת בת של עפרה והיא אחת המברשות הנעימות ביותר שזכיתי למשש...
עוד קצת מידע על האתר:
״Guilty, זירת היופי הרחבה, המגוונת והעדכנית ביותר בישראל, מביאה פלטפורמת אונליין אינטרנטית מתקדמת, נוחה ובטיחותית, לרכישה של קשת מותגים רחבה, יחידה מסוגה בארץ. כך שמעכשיו כולנו יכולות ליהנות מ- Guilty Pleasures ובשפה העברית.  
ב Guilty ניתן למצוא למעלה מ-60 מותגי קוסמטיקה. בקליק אחד ניתן למלא את סל הקניות שלך בכל ה-GOODIES שיש לעולם היופי להציע – מותגי "מאס מארקט" ומותגים סלקטיביים, מותגי קוסמטיקה מקצועית ומותגי קוסמטיקה מסחרית, מותגים ישראליים ומותגים בין לאומיים, רבי מכר שלא ניתן להשיג בארץ בנגישות גבוהה, וכן קטגוריה נרחבת ומקצועית במיוחד של אביזרי יופי. וכל זאת במחירים אטרקטיביים ובמבצעים המתעדכנים מדי יום! 
בין המותגים שניתן למצוא את מוצריהם באתר: ESTEE LAUDER, NARS, SHU- UEMURA, GIGI, SMASHBOX, OFRA, SECHE ,REVLON, NEUTROGENA, PAUL MITCHELL ועוד.  
בטיחות קנייה, שירות אישי ואמין ואספקה מהירה!  זה הזמן להפסיק לחשוש מקנייה ברשת!״ 

וכמה נקודות חשובות:
ניתן לבצע רכישות באמצעות כל כרטיסי האשראי וגם ב- PayPal, אספקה מהירה של החל מ-4 ימי עסקים ועד 10 ימים בלבד, 3 אפשרויות שילוח שונות, אפשרות לביטול או שינוי ההזמנה בכל עת (טרם האספקה) ובחינם! כמו-כן כל לקוחה יכולה להחזיר הזמנה שהתקבלה בתוך 14 יום מיום קבלת ההזמנה, בלי שתישאל כל שאלה או תידרש להסבר כלשהו, וכמובן לקבל את מלוא כספה בחזרה -  100% Money Back Guarantee! 


לקראת ראש השנה מתחדשים ב-Guilty בכמה מותגים חדשים לאתר:
ST. TROPEZ מותג השיזוף של כוכבות הוליווד - לראשונה בישראל ניתן לרכוש ONLINE את תכשירי השיזוף העצמי, לגוף ולפנים, הטובים בעולם.
CHINA GLAZE – מותג הלקים המקצועי, עכשיו במכירה מקוונת, בשלל צבעים.  
REVLON – מוצרי האיפור של המותג הפופולארי.
NEUTROGENA – מותג הטיפוח המנצח, המיוחד לבעלות עור צעיר.


ובנוסף במיוחד לקראת החגים - מארזי חג מפנקים, לכל הגילאים, בכל המחירים:
״השנה, אין צורך להתניע את הרכב, לעמוד בתורים הארוכים, לחפש חנייה ובסוף לגלות שהמתנה שמצאת זהה למתנה שהבאת בשנה שעברה! 
ב-GUILTY אנחנו מאמינים שמתנות נותנים מכל הלב. לכן, יצרנו במיוחד לראש השנה מגוון מארזי חג מפנקים, הניתנים בקופסאות מעוצבות ומכילים מגוון ממתקי קוסמטיקה. ניתן למצוא מארזים החל מ-120 ₪, ועד 490 ₪.  
המארזים מלאים בכל טוב, ממגוון מותגים, והם מיועדים במדוייק עבור מי שתקבל אותן. ניתן למצוא מארזים המיועדים לצעירות (ובהן מגוון מוצרי ניוטרוג'ינה, רבלון והולילנד), לחובבות מושבעות של קוסמטיקה, שישמחו למצוא ממגוון מוצרי סמאשבוקס, ג'יג'י וOFRA וכן גם לנשים בוגרות, בו ניתן למצוא מגוון מוצרי טיפוח יוקרתיים.   
בנוסף, ניתן להזמין מארז לקים של SECHE, הכולל 3 פריטים (לק אדום, לק בסיס שקוף, וכמובן – vite, תכשיר ייבוש הלק המושלם), המארז מתאים לכל גיל והוא נמכר ב-120 ₪.  
בנוסף, בלעדי באתר – מארזים של PAUL MITCHEL ושל מותג הקוסמטיקה המקצועי והמצוין HOLYLAND״.



לסיכום אני יכולה להגיד שיש לאתר הזה הרבה יותר להציע משחשבתי בהתחלה. אהבתי את התחושה האישית שהוא משדר, מה גם שהכי כיף להזמין משהו אונליין ולקבל אותו תוך ימים ספורים
(ולא לחכות שבועות - כן סטרוברי, אני מתכוונת אליך!).

האם ניסיתן את אתר Guilty? מה ההתרשמות שלכן ממנו?
מהו אתר הקניות אונליין האהוב עליכן?

3 תגובות:

  1. זה ממש תלוי מוצר וחברה, אבל האופציה של שליחת חבילת מתנה ממש חביבה

    השבמחק
  2. מסכימה, זה בהחלט תלוי במותג שרוצים לקנות, והקנייה של המארזים ה-custom made מקסימה לדעתי!

    השבמחק
  3. אני לחלוטין מסכימה, בהחלט לא משתלם לקנות מהם מוצרי חו"ל, אבל זה בעצם לא הפוקוס של האתר הזה (מה שלטעמי קצת מבלבל). אני לא רואה אותם מפתחים את החלק החו"לי באתר, פשוט מכיוון שהם יותר ממוקדים במתן חוויית שירות אחרת ומחירים טובים למותגים שכבר נמכרים פה...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...