יום שישי, 17 ביולי 2015

סקירה בקטנה - סדרת Ampoule Intense של נטורל פורמולה!

אני לא בחורה של מספרות. למעשה, לפני כמה חודשים הסתפרתי בפעם הראשונה מאז 2012! בפעמים הבודדות שבהן אני מבקרת במספרה, אני פחות או יותר סופרת את הדקות עד שה״הליך״ יסתיים - ״קודם שמפו, אז מרכך, עכשיו גוזרים פה, עכשיו שם וסוף!״
למרות זאת, אני כן צובעת את שיערי באופן קבוע (פחות או יותר :) מגיל 18 בערך (בעזרתה האדיבה של אימי, או שאר בנות משפחתי, שכן אני חסרת קואורדינציה לחלוטין ואין סיכוי שאעשה עבודה טובה לבד!). השיער שלי במצב טוב לדעתי, למרות הנטייה שלו לנשירה, ואני לא עושה איתו הרבה, מקסימום משתמשת במחליק פעם בחודש חודשיים (ומקפידה על ספריי הגנה לפני השימוש כמובן). אבל כמובן שאני תמיד מחפשת מצרים חדשים ונהנית לנסות חידושים כאלה ואחרים, לכן שמחתי מאוד כשהוזמנתי להשקה של סדרה חדשה בנטורל פורמולה - Ampoule Intense!


לפני כמה שנים החלטתי להעביר חלק גדול ממוצרי הטואלטיקה שלי לצריכה ללא אכזריות - מה שאומר שזנחתי את כל מוצרי פנטן ואלביב למיניהם שבהם השתמשתי שנים ועברתי למותגים שהם גם לא עברו ניסויים בבע״ח וגם תוצרת הארץ, בעיקר מוצרים של קרמה, ד"ר פישר, קרליין ונטורל פורמולה. 



דבר החברה: ״פריצת דרך מ"נטורל פורמולה": טיפול אמפולה לשיער בכל חפיפה! סדרת מוצרי שיער מקצועיים המכילים אמפולת שמנים משקמת. טיפול ממוקד בשיער פגום במיוחד. התוצאה: אפקטיביות גבוהה פי 3 בבנייה ושיקום השיער.
טיפול אמפולה הינו טיפול משקם, מרוכז ואינטנסיבי , שבסופו השיער מקבל מרקם משי ומלא ברק.
כיום טיפולים אלו נמכרים בעיקר בשוק המקצועי ,ומהיום תוכלי ליהנות מטיפול אמפולה בכל חפיפה, אצלך במקלחת. המוצרים עשירים באמפולות שמנים שהן בעצם תערובת שמנים איכותיים, בעלי מרקם עשיר המזינים את השערה ותורמים לשיקום מיידי ובנייה מחדש: שמן היפופיאה, שמן בוראז', שמן עץ התה. המוצרים הינם ללא SLS וללא פרבנים ועם פורמולה עדינה המאפשרת שימוש בטוח לשיער שביר. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך, מסיכה וסרום.״




התנסיתי בשלושה מהמוצרים - שמפו, מסיכה וסרום (אני לא אוהבת להשתמש במרכך, מרגיש לי כבד מדי על השיער). לכולם יש את אותו ריח נעים ומרענן, המסיכה מגיעה במיכל נוח לשימוש והסרום אינו שומני בכלל ונטמע היטב בשיער. אופן השימוש בשמפו מעניין - בדרך כלל אנחנו רגילים שאת השמפו מניחים על השיער, מעסים קצת ואז שוטפים. את השמפו של Ampoule Intense לא שוטפים ישר אלא צריך להניח לו ל-2-3 דקות ואז לשטוף. בהשקה הסבירו לנו שזה הזמן שבו האמפולות שנמצאות בחומר עצמו נפתחות והשמן הטיפולי שיש בהן מועבר לשיער עצמו. 



השילוב הכי טוב שמצאתי הוא השמפו עם הסרום - חפפתי והנחתי את הסרום על החלק התחתון של השיער לפני השינה, ולמחרת השיער שלי ממש הרגיש כמו משי! רך ונעים במיוחד :).
החיסרון הקטן פה הוא שחייבים לחפוף את השיער באותו יום כי ביום אחרי הוא נהיה טיפל׳ה שומני לטעמי... 
דרך אגב, יש לנטורל פורמולה סרום נוסף עם אגוז ברזילאי שאני מחבבת קצת יותר :).



בחברה יצרו סרטון שמסביר קצת יותר על הסדרה:


ניסיתן מוצרים של נטורל פורמולה?
מה דעתכן על טיפולי אמפולות לשיער?
אשמח לשמוע מכן :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...