יום שישי, 9 בספטמבר 2016

דו קרב מייקאפים - פופה מול Dior!

למרות‭ ‬שלא‭ ‬תכננתי‭ ‬את‭ ‬זה‭ ,‬יצא‭ ‬שלקחתי‭ ‬קצת‭ ‬חופשה‭ ‬לא‭ ‬מתוכננת‭ ‬מהבלוג‭ .‬אחרי‭ ‬שחזרתי‭ ‬מחו"ל‭ ‬עברתי‭ ‬לעבוד‭ ‬במקום‭ ‬חדש, אחרי‭ ‬קרוב‭ ‬ל-8 ‬שנים‭ ‬בתפקיד‭ ‬הקודם‭ ,‬ומסתבר‭ ‬שהמעבר‭ ‬הזה‭ ‬השפיע‭ ‬עלי‭ ‬בעוד‭ ‬דרכים‭ ‬מלבד‭ ‬מסלול‭ ‬הנסיעה‭ ‬שלי‭ ‬בבקרים ‭ :)
אני‭ ‬מקווה‭ ‬לחזור‭ ‬ולכתוב‭ ‬עוד‭ ‬בבלוג‭, ‬ולעשות‭ ‬עוד‭ ‬סרטונים‭ ‬לערוץ‭ ‬שלי‭ ‬ביוטיוב ‬וגם‭ ‬פשוט‭ ‬לתקשר‭ ‬קצת‭ ‬יותר‭ ‬בפייסבוק‭ ‬ובאינסטגרם‭...‬

כדי‭ ‬לחזור‭ ‬לעניינים‭ ‬החלטתי‭ ‬לכתוב‭ ‬לכן‭ ‬דו‭ ‬קרב‭ ‬על‭ ‬שני‭ ‬מייקאפים‭ ‬שהגיעו‭ ‬אלי‭ ‬לסקירה‭ ‬בחודשים‭ ‬האחרונים ‭ - ‬Made To Last‭ ‬ של‭ ‬פופה‭ ‬ו‭ Diorskin‭ ‬Forever-‬של Dior!

את‭ ‬המייקאפ‭ ‬Dior Star‭ ‬סקרתי‭ ‬לפני‭ ‬כמעט‭ ‬שנה‭ ‬ומאוד‭ ‬אהבתי‭ ‬אותו‭ ‬והתרשמתי‭ ‬מהביצועים‭ ‬שלו‭ .‬הבעיה‭ ‬הייתה‭ ‬שהגוון‭ ‬שקיבלתי‭ ‬לסקירה‭ ‬לצערי‭ ‬לא‭ ‬התאים‭ ‬לי‭ ‬אז‭ ‬העברתי‭ ‬אותו‭ ‬הלאה‭ .‬ההיצע‭ ‬החדש‭ ‬של‭ ‬Dior‭ ‬הינו‭ ‬המייקאפ‭ ‬Diorskin Forever‭ ‬והתרגשתי‭ ‬לנסות‭ ‬אותו‭ ‬מכיוון‭ ‬שנראה שהוא‭ ‬הגיע‭ ‬‬בגוון‭ ‬מתאים‭ ‬בהרבה‭ !020‭ ‬



דבר‭ ‬החברה‭:‬
‮"‬המייקאפ‭ ‬מעניק‭ ‬גוון‭ ‬מאט, רמת‭ ‬כיסוי‭ ‬גבוהה, עמידות‭ ‬עוצמתית‭ ‬והגנה‭ ‬מהשמש‭ ‬של‭ .Spf 35 ‬שילוב‭ ‬של‭ ‬שתי‭ ‬פודרות‭ ‬משלימות‭ ‬יוצר‭ ‬את‭ ‬גימור‭ ‬המאט‭ ‬ושילוב‭ ‬של‭ ‬שני‭ ‬פולימרים‭ ‬יוצר‭ ‬את‭ ‬תחושת‭ ‬הגמישות. המרקם‭ ‬חלק‭ ‬ולא‭ ‬שמנוני, מחבק‭ ‬ברכות‭ ‬את‭ ‬תווי‭ ‬הפנים‭ ‬עם‭ ‬מגע‭ ‬קליל‭ ‬כשל‭ ‬נוצה. הוא‭ ‬משתלב‭ ‬בקלות‭ ‬עם‭ ‬העור‭ ‬ליצירת‭ ‬מראה‭ ‬אחיד‭ ‬ולתיקון‭ ‬פגמים‭ ‬בהתאם‭ ‬לרמה‭ ‬הרצויה‭ .‬המייקאפ‭ ‬מציע‭ ‬עמידות‭ ‬גבוהה‭ ‬ויוצר‭ ‬מראה‭ ‬קורן‭ ,‬נוח‭ ‬וזוהר. בנוסף, הוא‭ ‬מגיע‭ ‬ב‭-‬12‭ ‬גוונים‮"‬‭.‬

המרקם‭ ‬של‭ ‬המייקאפ‭ ‬נוזלי‭ ‬אבל‭ ‬לא‭ ‬נוזלי‭ ‬מדי‭ ,‬הוא‭ ‬לא‭ ‬נוטף‭ ‬כשמניחים‭ ‬אותו‭ ‬על‭ ‬גב‭ ‬היד. רמת‭ ‬הכיסוי‭ ‬אכן‭ ‬גבוהה‭ ‬ומצאתי‭ ‬שלכל‭ ‬הפנים‭ ‬הייתי‭ ‬צריכה‭ ‬להשתמש‭ ‬בלחיצה‭ ‬וחצי‭-‬שתי‭ ‬לחיצות‭ ‬מהבקבוק‭ ,‬תלוי‭ ‬במצב‭ ‬האדמומיות‭ ‬באותו‭ ‬היום‭ :) ‬אה‭, ‬והוא‭ ‬גם‭ ‬מגיע‭ ‬עם‭ ‬משאבה‭!‬

לגבי‭ ‬ההגנה‭ ‬מהשמש‭, ‬היא‭ ‬די‭ ‬גבוהה‭, ‬לפחות‭ ‬ביחס‭ ‬למייקאפים‭ ‬אחרים‭ ‬בשוק,‭ ‬שבדרך‭ ‬כלל‭ ‬מגיעים‭ ‬עם ‭ ‬Spf‭ ‬של‭ ‬15-20‭ ‬אבל‭ ‬בכל‭ ‬זאת‭ ‬אני‭ ‬ממליצה‭ ‬לכן‭ ‬לא‭ ‬להסתמך‭ ‬עליה‭ ‬ולהשתמש‭ ‬בקרם‭ ‬לחות‭ ‬עם‭ ‬Spf‭ ‬מתחת‭ ‬לאיפור‭.‬

אחד‭ ‬הדברים‭ ‬שאהבתי‭ ‬במייקאפ‭ ‬הקודם‭ ‬שניסיתי‭ ,‬היה‭ ‬כושר‭ ‬העמידות‭ ‬שלו‭ - ‬הוא‭ ‬נשאר‭ ‬על‭ ‬העור‭ ‬שלי‭ ‬לאורך‭ ‬כל‭ ‬היום‭ ,‬אפילו‭ ‬באיזורים‭ ‬המועדים‭ ‬לפורענות‭ ,‬כלומר‭ ‬האף‭ ‬וצידי‭ ‬האף, נקודת‭ ‬תורפה‭ ‬מרגיזה‭ ‬אצלי‭ ,‬ואני‭ ‬שמחה‭ ‬לבשר‭ ‬שה‭-‬Forever‭-‬מצליח‭ ‬במשימה‭ ‬באותה‭ ‬המידה‭ ‬והעור‭ ‬שלי‭ ‬נראה‭ ‬מכוסה‭ ‬באותה‭ ‬מידה‭ ‬לאחר ‭ ‬7-8‬ שעות‭ ‬כמו‭ ‬שהיה‭ ‬בבוקר‭ .‬מה‭ ‬שלא‭ ‬נשמר‭ ‬לאורך‭ ‬זמן‭ ‬הוא‭ ‬אפקט‭ ‬המאט, שבעיניי‭ ‬אף‭ ‬מייקאפ‭ ‬לא‭ ‬מצליח‭ ‬בו‭ ‬על‭ ‬העור‭ ‬שלי‭ ,‬ואני‭ ‬נדרשת‭ ‬לפדר‭ ‬את‭ ‬הפנים‭ ‬לפחות‭ ‬פעם‭ ‬ביום‭ ,‬אבל‭ ‬שוב, זה‭ ‬מצב‭ ‬רגיל‭ ‬מצידי‭ ‬והרבה‭ ‬יותר‭ ‬חשוב‭ ‬לי‭ ‬שיהיה‭ ‬משהו‭ ‬לפדר‭ - ‬כלומר‭ ‬שהמייקאפ‭ ‬עדיין‭ ‬נוכח‭ ‬ומכסה‭ ‬את‭ ‬מה‭ ‬שצריך‭ ‬לכסות‭...‬
חשוב‭ ‬באותה‭ ‬המידה‭ ‬היא‭ ‬העובדה‭ ‬שכל‭ ‬מה‭ ‬שהנחתי‭ ‬על‭ ‬המייקאפ‭ ‬נשאר‭ ‬גם‭ ‬הוא‭ ‬במקומו‭ - ‬הסומק, ברונזר‭ ‬והיילייטר‭ ‬עדיין‭ ‬נראים‭ ‬על‭ ‬העור‭ ‬באותה‭ ‬מידה‭) ‬כמעט) כמו‭ ‬בתחילת‭ ‬היום‭.‬

אגב‭ ,‬בעניין‭ ‬הגוון‭ - ‬לאחרונה‭ ‬גיליתי‭ ‬שאני‭ ‬ממש, אבל‭ ‬ממש‭ ‬לבנה‭ .‬משום‭ ‬מה‭ ‬פריט‭ ‬המידע‭ ‬הזה‭ ‬פסח‭ ‬עלי‭ ‬ורק‭ ‬בתקופה‭ ‬האחרונה‭ ‬התחלתי‭ ‬להבין‭ ‬שאני‭ ‬בעיקרון‭ ‬כמעט‭ ‬בגוון‭ ‬קיר‭ .‬ההבנה‭ ‬הזו‭ ‬קרתה‭ ‬בספורה‭ ‬מכל‭ ‬המקומות‭, ‬עת‭ ‬שניסיתי‭ ‬להחליף‭ ‬מייקאפ‭ ‬פודרה‭ ‬שקניתי‭ ‬משום‭ ‬שהיה‭ ‬בגוון‭ ‬לא‭ ‬מתאים‭ ‬בעליל. הגוון‭ ‬שקיבלתי‭ ‬להתנסות‭ ‬הוא ‭ ‬020ואחרי‭ ‬טשטוש‭ ‬הוא‭ ‬נראה‭ ‬בסדר‭ ‬על‭ ‬העור‭ ‬שלי‭ ,‬אבל‭ ‬עדיין‭ ‬הוא‭ ‬כהה‭ ‬בחצי‭ ‬טון‭ ‬מגוון‭ ‬הפנים‭ ‬המקורי‭ ‬שלי ‭ :)‬


את‭ ‬המייקאפ‭ ‬של‭ ‬Dior‭ ‬הנחתי‭ ‬עם‭ ‬הספוגית‭ ‬החדשה‭ ‬של‭ ‬המותג ‭  ‬DIOR BACKSTAGE BLENDER‭ ‬שבשונה‭ ‬מקודמתה, מגיעה‭ ‬הפעם‭ ‬בצבע‭ ‬לבן. לצערי, כמה‭ ‬שהתלהבתי‭ ‬מהספוגית‭ ‬הקודמת‭ ,‬זו‭ ‬ממש‭ ‬לא‭ ‬הרשימה‭ ‬אותי‭ .‬מלבד‭ ‬הצורה‭ ‬שלה‭ ,‬שאותה‭ ‬כן‭ ‬אהבתי‭ ,‬כל‭ ‬שאר‭ ‬האספקטים‭ ‬לוקים‭ ‬בחסר‭ - ‬היא‭ ‬דחוסה‭ ‬וקשה‭ ‬מאוד‭ ,‬סופגת‭ ‬חומר‭ ‬בצורה‭ ‬מאסיבית‭ ‬והצבע‭ ‬הלבן‭ ‬ממש‭ ‬לא‭ ‬עושה‭ ‬עימה‭ ‬חסד‭ ‬שכן‭ ‬מאוד‭ ‬מאוד‭ ‬קשה‭ ‬לנקות‭ ‬אותה‭...‬ כל‭ ‬זאת‭ ‬בניגוד‭ ‬גמור‭ ‬לספוגית‭ ‬השחורה‭ ‬שהיא‭ ‬הרבה‭ ‬יותר‭ ‬רכה, החומר‭ ‬לא‭ ‬נספג‭ ‬בה‭ ‬כמעט‭ ‬בכלל‭ ‬והרבה‭ ‬יותר‭ ‬פשוט‭ ‬לנקות‭ ‬אותה‭!‬ היתרון‭ ‬היחיד‭ ‬של‭ ‬הספוגית‭ ‬הלבנה‭ ‬הוא‭ ‬שלא‭ ‬צריך‭ ‬להרטיב‭ ‬אותה‭ ,‬אבל‭ ‬היתרון‭ ‬הזה‭ ‬נמצא‭ ‬גם‭ ‬בספוגית‭ ‬השחורה‭ ‬ולכן‭ ‬אני‭ ‬ממליצה‭ ‬לנסות‭ ‬דווקא‭ ‬אותה‭.‬



המייקאפ‭ ‬השני‭ ‬שקיבלתי‭ ‬לסקירה‭ ‬הוא‭ ‬ה-‭ ‬Pupa Made To Last‭ ‬והמאפיינים‭ ‬שלו‭ ‬דומים‭ ‬מאוד‭ ‬לאלו‭ ‬של ‭ ‬...Dior‭‬
דבר‭ ‬החברה‭:‬
"‬מייק‭ ‬אפ‭ ‬החדשני‭ ‬ביותר‭ ‬בעל‭ ‬התכונות‭ ‬שחייבות‭ ‬להיות‭ ‬בכל‭ ‬בסיס‭ ‬איפור‭ ‬מושלם: עמיד‭ ‬לאורך‭ ‬זמן, נטול‭ ‬שומן‭, ‬מגע‭ ‬קטיפתי‭ ‬ורעננות‭ ‬מדהימה‭ ,‬וכל‭ ‬זה‭ ‬עם‭ ‬מראה‭ ‬מאט‭ ‬טבעי‭ ‬ונפלא‭ ‬לאורך‭ ‬כל‭ ‬היום‭ .‬המייק‭ ‬אפ‭ ‬החדש‭ ‬מעניק‭ ‬כיסוי‭ ‬בינוני‭ ‬עד‭ ‬גבוה ‭)‬ניתן‭ ‬לבנייה‭ ‬ללא‭ ‬אפקט‭ ‬מסיכה‭ ,(‬ומגיע‭ ‬ב‭-‬12‭ ‬גוונים‭ ‬להתאמה‭ ‬מלאה‭ ‬לכל‭ ‬גווני‭ ‬העור‭, ‬ומתאים‭ ‬לכל‭ ‬סוגי‭ ‬העור‭ .‬המייק‭ ‬אפ‭ ‬מכיל‭ ‬הגנה‭ ‬מפני‭ ‬קרני‭ ‬השמש‭ ‬למניעת‭ ‬הליכי‭ ‬הזדקנות‭ ‬העור‭ ‬עם‭ ‬מקדם‭ ‬הגנה‭ ‬SPF10‭ ‬ו-‭ ‬SPF30‬לחלק‭ ‬מהגוונים. הוא‭ ‬נוח‭ ‬במיוחד, בעל‭ ‬מרקם‭ ‬קל‭ ‬ורך‭ ,‬קטיפתי‭ ‬ונעים‭ ‬במיוחד‭, ‬מתאחד‭ ‬ומתמזג‭ ‬עם‭ ‬העור‭ ‬בצורה‭ ‬מושלמת‭ ‬ונשמר‭ ‬לאורך‭ ‬שעות‭ ‬ארוכות‭ ‬בעמידות‭ .‬למייק‭ ‬אפ‭ ‬החדש‭ ‬פורמולה‭ ‬יוקרתית‭ ‬ובלעדית‭ ‬לפופה, המכילה‭ ‬רכיבים‭ ‬יוקרתיים, היוצרים‭ ‬מעטה‭ ‬גמיש. הפורמולה‭ ‬החדשנית‭ ‬מעניקה‭ ‬לעור‭ ‬מראה‭ ‬נהדר‭ ‬לאורך‭ ‬כל‭ ‬היום‭ ‬ללא‭ ‬צורך‭ ‬בתיקונים. המייקאפ ‬מכיל‭ ‬פיגמנטים‭ ‬חדשניים‭ ‬Last‭ ‬&‭ ‬Fix‭ , ‬שייוצרו‭ ‬בטכנולוגיה‭ ‬יפנית‭ ‬מהפכנית‭ ‬וחדשנית‭ ‬ומבטיחים‭ ‬גוון‭ ‬אחיד‭ ‬ללא‭ ‬שינוי‭ ,‬הנשמר‭ ‬לאורך‭ ‬כל‭ ‬היום. שילוב‭ ‬של‭ ‬אחוז‭ ‬גבוה‭ ‬של‭ ‬סיליקונים‭ ‬נדיפים‭ ‬במרקם‭ ‬קליל‭ ,‬מעניק‭ ‬מרקם‭ ‬נוח‭ ‬במיוחד‭ ‬למריחה‭ ‬ומתמזג‭ ‬בצורה‭ ‬נוחה‭ ‬ורכה‭ ‬על‭ ‬פני‭ ‬העור‭ ,‬ללא‭ ‬תחושה‭ ‬של‭ ‬מתיחה‭ ‬בעור‭ ‬הפנים. חומרים‭ ‬פעילים‭ ‬מרעננים‭ ‬מעניקים‭ ‬תחושת‭ ‬רכות‭ ‬ורעננות‭ ‬למשך‭ ‬שעות‭ ‬רבות‭ .‬פולימרים‭ ‬חדשניים‭ ‬משפרים‭ ‬את‭ ‬מראה‭ ‬פגמי‭ ‬העור‭ ‬בצורה‭ ‬טבעית‭ ‬וללא‭ ‬אפקט‭ ‬מסכתי. שילוב‭ ‬של‭ ‬שעוות‭ ‬ואבקות‭ ‬פודרה‭ ‬כדוריות‭ ‬מחליקות‭ ‬את‭ ‬העור‭ ‬ומעניקות‭ ‬מראה‭ ‬מאט‭ ‬בצורה‭ ‬מושלמת‭.‬‮"‬

ה‭ ‬Pupa Made To Last‭-‬אכן‭ ‬עמיד‭, ‬נותן‭ ‬מראה‭ ‬מאט‭ ‬והכיסוי‭ ‬שלו‭ ‬בינוני‭ ‬ואפילו‭ ‬יותר‭ ‬נוטה‭ ‬למלא‭ ‬על‭ ‬העור‭ ‬שלי. הוא‭ ‬נשאר‭ ‬עלי‭ ‬ליום‭ ‬שלם‭ ‬של‭ ‬בערך‭ ‬8-7‭ ‬שעות, בדיוק‭ ‬כמו‭ ‬ה‭ ‬Dior‭-‬וגם‭ ‬אותו‭ ‬אני‭ ‬צריכה‭ ‬לפדר‭ ‬אחרי‭ ‬5 ‭ ‬שעות‭ ‬לערך, אבל‭ ‬שוב‭ - ‬יש‭ ‬מה‭ ‬לפדר‭!‬
הגוון‭ ‬שקיבלתי‭ ‬לסקירה‭, 030, ‬גם‭ ‬הוא‭ ‬כהה‭ ‬בחצי‭ ‬טון‭ ‬לערך‭ ‬מהפנים‭ ‬שלי, אבל‭ ‬זה‭ ‬לגמרי‭ ‬לא‭ ‬מפריע‭ ‬אם‭ ‬מטשטשים‭ ‬היטב‭ :) ‬

לשני‭ ‬המייקאפים‭ ‬יש‭ ‬מגע‭ ‬נעים‭ ‬מאוד‭ ‬על‭ ‬העור, אני‭ ‬לא‭ ‬מרגישה‭ ‬אותם‭ ‬על‭ ‬הפנים‭ ‬כמו‭ ‬מייקאפים‭ ‬שניסיתי‭ ‬בשנים‭ ‬עברו ‭)‬זו‭ ‬אחת‭ ‬הסיבות‭ ‬שהחלטתי‭ ‬שאני‭ ‬לא‭ ‬אוהבת‭ ‬מייקאפים‭ ‬נוזליים‭ ,‬כי‭ ‬לא‭ ‬אהבתי‭ ‬את‭ ‬התחושה‭ ‬שלהם‭ ‬על‭ ‬הפנים‭ ‬שלי),‭ ‬אני‭ ‬מניחה‭ ‬שהסיבה‭ ‬היא‭ ‬הודות‭ ‬להתקדמויות‭ ‬טכנולוגיות‭ ‬כאלו‭ ‬ואחרות‭ ‬במרוצת‭ ‬השנים‭ ‬והוספה‭ ‬של‭ ‬רכיבים‭ ‬כמו‭ ‬סיליקונים‭ ‬למיניהם‭ ‬שמאפשרים‭ ‬כיסוי‭ ‬ללא‭ ‬תחושת‭ ‬כבדות‭ ‬על‭ ‬העור‭.‬
אגב‭ ,‬אני‭ ‬יודעת‭ ‬שיש‭ ‬הרבה‭ ‬אנשים‭ ‬שטוענים‭ ‬שסיליקונים‭ ‬לא‭ ‬בריאים‭ ‬על‭ ‬העור‭ ‬וגורמים‭ ‬לפצעונים‭ ,‬והתשובה‭ ‬שלי‭ ‬לכם‭ ‬האנשים‭ ‬הללו‭ ‬פשוטה‭ ‬מאוד‭ - ‬כל‭ ‬עוד‭ ‬מורידים‭ ‬היטב‭ ‬היטב‭ ‬את‭ ‬האיפור‭ ‬בסוף‭ ‬היום, לא‭ ‬צריכה‭ ‬להיות‭ ‬שום‭ ‬בעיה‭ :) ‬



לסיכום‭ ,‬שני‭ ‬המייקאפים‭ ‬מתפקדים‭ ‬בצורה‭ ‬דומה‭ ‬מאוד‭ ‬על‭ ‬העור‭ ‬והשוני‭ ‬היחיד‭ ‬שמצאתי‭ ‬ביניהם (מלבד‭ ‬הגוונים‭ ‬כמובן)‭ ‬הוא‭ ‬שלמייקאפ‭ ‬של‭ ‬Dior‭ ‬יש‭ ‬ריח‭ ‬פרחוני‭ ‬מעט‭ ‬ואילו‭ ‬המייקאפ‭ ‬של‭ ‬פופה‭ ‬נטול‭ ‬ריח. כמובן‭ ‬שהמחירים‭ ‬שלהם‭ ‬שונים‭ ‬גם‭ ‬הם‭ ,‬ולכן‭ ‬אני‭ ‬חושבת‭ ‬שהבחירה‭ ‬ביניהם‭ ‬צריכה‭ ‬להיעשות‭ ‬על‭ ‬פי‭ ‬הפרמטר‭ ‬הזה‭ .‬אם‭ ‬בא‭ ‬לך‭ ‬לקנות‭ ‬מייקאפ‭ ‬שיעשה‭ ‬את‭ ‬העבודה‭ ,‬יהיה‭ ‬בעל‭ ‬כיסוי‭ ,‬ישאר‭ ‬על‭ ‬העור‭ ‬לאורך‭ ‬כל‭ ‬היום‭ ‬מבלי‭ ‬להרגיש‭ ‬כבד‭ ‬או‭ ‬מסיכתי‭ ,‬שני‭ ‬המייקאפים‭ ‬האלו‭ ‬יהיו‭ ‬בחירה‭ ‬מעולה‭!‬


4 תגובות:

  1. סקירה נהדרת
    עשית לי חשק לנסות את המייקאפ של פופה

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה כל כך שאהבת ליאל! המייקאפ של פופה מצויין ואני בטוחה שתיהני ממנו :)

      מחק
  2. שירי, יופי של סקירה. בעניין הספוגיות, ממליצה לך בחום לנסות את הספוגיות היחסית חדשות של ביוטיקר (לי יש את הורודה) הן נהדרות ומאוד מזכירות בביצועים את ספוגית הביוטיבלנדר המופלאה שלדעתי הטובה ביותר שניתי עד כה, כמו כן הן במחיר מצחיק ומתנקות יחסית בקלות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה! שמחה שאהבת :) בדיוק קניתי את הספוגית של ביוטיקר ואני ממש מחכה כבר לנסות אותה!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...